یحیی برای بازی امروز تیمش را با یک تغییر تاکتیکی به مصاف اولسان خواهد فرستاد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیرش اعلام کرده بود ترکیب این تیم برای هوادران پرسپولیس مشخص است. با این حال نحوه قرار گرفتن بازیکنان پرسپولیس در چیدمان یحیی و البته تحضور و یا عدم حضور کامیابی نیا تنها نقطه ابهامآمیز ترکیب پرسپولیس بود.

با این حال یحیی برای بازی امروز  امید زیادی به کلین‌شیت دوباره حامد لک دارد. دروازه‌بانی که در رقابتهای لیگ قهرمانان تنها دوبار دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شده است.

سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس حضور خواهند داشت. مهدی شیری در دفاع راست و سعید آقایی هم در دفاع چپ بازی می‌کند.

یحیی برای حفظ مالکیت توپ در میانه میدان تصمیم به استفاده از احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی و پخش کننده توپ به بشار رسن دارند. سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت تا از کناره‌ها روی دروازه اولسان فشار بیاورند. با این حساب یحیی  کمال کامیابی نیا را نیمکت نشین خواهد کرد تا احتمالا در نیمه دوم و  در صورت نیاز از او استفاده کند.

مهدی عبدی گزینه نخست مربیان پرسپولیس برای نوک خط حمله این تیم در فینال لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. او که تا کنون دو گل در رقابت‌های این فصل زده است. در چیدمان یحیی بر خلاف تصور سیامک نعمتی احتمالا یک خط عقب تر بازی خواهد کرد و احتمالا امید عالیشاه به عبدی و دروازه اولسان نزدیک تر خواهد بود.

کد خبر 573744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha