کارگری که به مدت ۲ شبانه‌روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت واقع در در شهرستان ورامین گرفتار شده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

نجات کارگر از مخزن سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل قاسمی معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در خصوص کارگری که 2 شبانه‌روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت گرفتار شده بود، گفت: رهگذری ساعت حوالی ۹ صبح با ۱۲۵ تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که فردی داخل یک گودال روغن سیاهی گیر افتاده است.

او ادامه داد: عوامل ایستگاه آتش‌نشانی ورامین با اطلاع از وقوع حادثه سقوط این فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، فوری به محل اعزام شدند و عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان، این کارگر از عمق مخزن نجات یافت و به منظور دریافت خدمات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تهران هم به ایرنا گفت: عوامل ایستگاه شماره2 سازمان آتش‌نشانی با اطلاع از وقوع حادثه سقوط یک فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، سریع به محل اعزام و با تجهیز کارگاه، عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند.

محسن پارسا گفت: در بررسی ها مشخص شد که این کارگر 2 روز قبل در این تانکر سوخت زیرزمینی سقوط کرده و از آخرین توان خود برای مقابله با مرگ استفاده کرده است.

پارسا اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان، این کارگر از عمق مخزن سوخت نجات یافت و به منظور دریافت خدمات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 573650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha