استقلال با این یک امتیاز ۱۲ امتیازی شد و یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد.

ذوب

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در روزی که برای حفظ صدر جدول باید ذوب آهن را در اصفهان شکست می داد در روز  نیمکت نشینی مهدی قائدی به تساوی بدون گل رسید تا بار دیگر این گل گهر باشد که بادرخشش منشا و هت تریک او به صدر جدول برمیگردد. استقلال محمود فکری همچنان به لحاظ موقعیت سازی مشکل داردو در این بازی هم خوش شانس بود که اشتباه خط دفاعی اش با یک سوپر سیو از طرف رشید مظاهری همراه شد تا دروازه آبی ها بسته بماند. استقلال با این یک امتیاز ۱۲ امتیازی شد و یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد. 

*جمعه ۲۸ آذر ۹۹

 ذوب آهن - استقلال 

تیم داوری: مرتضی منصوریان – یوسف مغروری – فرهاد فرهاد پور- جواد رحیم زاده

ترکیب ذوب‌آهن

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، علی دشتی، مبلاد جهانی، عرفان پورافراز، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری 

کارت زرد:

ذوب‌آهن: میلاد جهانی (۲۴)/ عبدالله حسینی (۴۲)/ عرفان پورافراز (۶۰)

استقلال: مهدی مهدی پور (۶۴)

تعویض‌ها:

ذوب‌آهن:  علی نبی زاده به جای محمد سلزانی مهر (۵۷)/ رضا حبیب زاده به جای دانیال مومنی (۷۰)/ دارکو بیدوف به جای الوالفضل عکاشه (۷۰)

استقلال: متین کریم زاده به جای هروویه میلیچ (۶۹)/ مهدی قایدی به جای سبحان خاقانی (۶۹)/ فردین رابط به جای وریا غفوری (۸۱)/ فرشید باقری به جای مسعود ریگی (۸۱)

لحظات حساس:

۱: نزدیک بود میلاد جهانی روی دو اشتباه پیاپی در خط دفاعی استقلال گلزنی کند که شوت پای چپ او در مقابل محوطه ۶ قدم را مظاهری با دست راست و واکنش زیبایی راهی کرنر کرد. 

۱۹: سانتر مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی به مقابل تیرک دوم و ضربه سر دانشگر با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت. 

۴۳: پس از پاس در عمق تماشایی مهدی مهدی‌پور از میانه زمین و قبل از ورود توپ به محوطه جریمه، برخوردی بین عبدالله حسینی و ارسلان مطهری اتفاق افتاد که داور در این صحنه اعلام خطای پشت محوطه کرد و به مدافع ذوب‌آهن اخطار داد که این صحنه با اعتراض بازیکنان و کادر فنی دو تیم همراه بود. 

۶۳: رضاوند در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که شوت او را عبدالله حسینی به خوبی دفع کرد و اجازه نداد استقلال به گل برسد. 

۷۰: شوت زمینی پای چپ قایدی از پشت محوطه جریمه در اختیار گردان قرار گرفت. 

۷۳: پاس در عمق خوب حبیب‌زاده را میلاد جهانی نتوانست استفاده کند و شوت پای چپ کم‌دقت او با فاصله زیادی از دروازه استقلال به اوت رفت. 

کد خبر 573649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha