رئیس پلیس پایتخت از ورود پلیس به کلیپ‌های جنجالی سرقت و درگیری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، خبر داد.

سردار رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به پخش کلیپ‌های سرقت و درگیری در فضای مجازی اظهار کرد: با بررسی‌های انجام‌شده تنها یک مورد از این کلیپ‌ها که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به تهران بوده که تمامی سارقان و متهمان شناسایی شده‌اند.

وی افزود: همان طور که می‌دانید در فضای مجازی زیاد نمی‌توان پی به زمان و مکان جرم مرتکب‌شده برد، اما ما با بررسی‌های تخصصی متوجه شدیم که برخی از این کلیپ‌ها برای زمان گذشته بوده و الان افرادی با اهداف نامشخص در حال انتشار این فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند تا امنیت روانی افراد را بر هم بزنند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: جرایم خشن در تهران زیاد نشده است. البته منکر جیب‌بری و درگیری‌های این چنینی نیستیم اما نمی‌توان بر اساس چند کلیپ که تنها یک مورد آن هم در پایتخت بوده، این برداشت را داشته باشیم که آمار جرایم خشن در پایتخت زیاد شده است.

سردار رحیمی گفت: در یکی از این کلیپ‌ها که اشاره کردم، فرد مالباخته یک ساعت بعد به کلانتری مراجعه کرد و افراد زورگیر در آن کلیپ هم شناسایی شدند و پلیس در حال پیدا کردن مخفیگاه آنها است.

کد خبر 573606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha