سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اظهار رضایت از اردوهای این تیم در تهران، اصفهان و شیراز گفت:با شناسایی ٨٠٪؜ از شاکله تیم کار اصلی ما برای آماده سازی تاکتیکی و بدنی از این مرحله آغاز می‌شود.

تیم ملی جوانان

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال جوانان با هدایت داوود مهابادی از ابتدای آذر تا کنون ٨ مسابقه تدارکاتی در تهران، اصفهان و شیراز برگزار کرده است.

مهابادی در این خصوص گفت:با یک برنامه فشرده در طول ماه آذر حدود ١٠٠ بازیکن را زیر نظر گرفتیم و برای آزمایش این نفرات بازی تدارکاتی بهترین آزمون بود. طبیعتا نتیجه در چنین بازی هایی اهمیت زیادی برای ما نداشت چون در خیلی از مسابقات نفرات آزمایشی را به میدان فرستادیم و هنوز کار تاکتیکی و آمادگی جسمانی ما آغاز نشده است.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد:مربیان قبلی زحمات زیادی کشیدند و به بهترین شکل استعدادیابی را انجام دادند. با این وجود ما تلاش کردیم در این مقطع در چند پست نفرات مورد نیاز را انتخاب کنیم که این اتفاق روی داده و حالا می توانم بگویم حداقل ٨٠٪؜ از شاکله اصلی تیم ما مشخص شده و اگر بازیکن جدیدی دعوت شود ممکن است یک استثناء یا مورد خاص باشد. دیگر تغییرات زیادی نخواهیم داشت و فهرست تیم محدود می شود.

مهابادی همچنین گفت:در پایان اردوی اصفهان و شیراز برای سفر به تاجیکستان و دو بازی تدارکاتی مقابل این تیم آماده می شویم. کار اصلی ما از این مرحله آغاز خواهد شد و دیگر روی ترکیب نفرات اصلی برای انتخاب فهرست نهایی تمرکز می کنیم. اجرای برنامه های تاکتیکی همچنین بدنسازی در اردوهای بعدی اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که بعضی از بازیکنان از شرایط بدنی مناسب دور هستند و باید خیلی زود به آمادگی مطلوب برسیم.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت:جا دارد از میزبانی شایسته آقای شهیدزاده و باشگاه ایمان سبز در شیراز همچنین باشگاه سپاهان در اصفهان تشکر کنیم همچنین کمیته جوانان و مجموعه فدراسیون فوتبال که تلاش زیادی برای برگزاری این اردوها داشتند و همچنان از تیم ملی جوانان به بهترین شکل حمایت می کنند. امیدوارم از بازی مقابل تاجیکستان هم به بهترین شکل استفاده کنیم و برنامه های آماده سازی را تا شروع مسابقات طبق برنامه دنبال کنیم.

کد خبر 573577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha