مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

پسر جوانی که متهم است با وارد کردن ضربات مشت به صورت دوستش باعث مرگ او شده، پای میز محاکمه رفت.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رونامه ایران، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۷ با شکایت زنی که مدعی بود پسرش ارسلان بر اثر ضربات مشت دوستش سیامک کشته شده است، آغاز شد. این زن در توضیح ماجرا گفت: ۹ روز قبل پسرم با یکی از دوستانش دعوا کرد و او با ضرباتی که به سر و صورت پسرم زد، باعث شد او به کما برود و پس از ۹ روز هم در بیمارستان جان سپرد و حالا هم من از سیامک شکایت دارم.

با شکایت مادر ارسلان، سیامک شناسایی و دستگیر شد اما در بازجویی منکر قتل دوستش شد و گفت: چند روز پیش سر موضوعی با ارسلان بحث‌مان شد و او به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم چند ضربه به او زدم.

با توجه به شکایت اولیای دم، وی با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران معرفی شد. در ابتدای جلسه رسیدگی، مادر ارسلان به عنوان تنها ولی‌دم در جایگاه حاضر شد و درخواست قصاص کرد. وی گفت: ارسلان همه زندگی‌ام بود. من به تنهایی او را بزرگ کردم. بعد از مرگش دنیا برایم تمام شده و همه زندگی‌ام نابود شده است. حالا هم بر درخواستم تأکید دارم و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم.

بعد از گفته‌های مادر مقتول، متهم به جایگاه رفت و گفت: من ورزشکارم و قبول دارم که مشت‌های سنگینی دارم اما قصدم کشتن ارسلان نبود. من و ارسلان از بچگی همدیگر را می‌شناختیم. اما مدتی بود هربار که مرا می‌دید حرف‌های نامربوطی می‌زد تا عصبانیم کند و من توجهی نمی‌کردم. روز حادثه دستم را گرفت و گفت بیا با هم دعوا کنیم. باز هم توجهی نکردم. اما ارسلان دست‌بردار نبود. او به سمتم حمله کرد و ضربه‌ای به من زد که خیلی عصبانی شدم. من هم با مشت ضربه‌ای به چانه‌اش زدم و بعد هم هلش دادم. او عقب عقب رفت و به زمین افتاد. وقتی که روی زمین افتاد دیدم از سرش خون آمده است. خیلی ترسیدم و سریع اورژانس را خبر کردم و خودم هم همراهش رفتم و او را به بیمارستان رساندم.

شاهدانی هستند که می‌توانند توضیح دهند درگیری را چه کسی آغاز کرد و چطور شد که این درگیری بالا گرفت. ممکن است ارسلان زمانی که تعادلش به‌هم خورد و به زمین افتاد، سرش به جایی برخورد کرده و دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی شده باشد.

به این ترتیب دادگاه بعد از شور تصمیم گرفت پرونده را دوباره به دادسرا بازگرداند تا مشخص شود علت دقیق مرگ ارسلان چه بوده است. همچنین دادسرا موظف شد از شاهدانی که درگیری را دیده‌اند نیز تحقیقات مفصلی انجام دهد و پس از پایان تحقیقات تکمیلی، پرونده متهم بار دیگر رسیدگی شود.‌

کد خبر 573408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha