چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی نایین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در سه‌راهی چوپانان و ایستگاه شهید شرافت در این شهرستان استان اصفهان خبر داد.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد هادی کیانمهر روز چهارشنبه ۲۶ آذر گفت: ماموران انتظامی مستقر در سه‌راهی چوپانان شب گذشته هنگام کنترل و بررسی خودروها به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و پس از بررسی کامیون ۱۰۰ کیلو تریاک که در بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند. راننده این کامیون که قصد داشت مواد مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی به شهرهای مرکزی منتقل کند بازداشت شد.

وی ادامه داد: در بازرسی دوم در گلوگاه شهید شرافت نایین در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید ۱۳ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد. مورد سوم هم مربوط به بازرسی یک خودرو سواری بود که ماموران از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده را بازداشت کردند.

روزانه افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از سه‌راهی چوپانان در ۱۹۰ کیلومتری نایین عبور می‌کنند. ورودی‌های این شهرستان به دلیل وجود مناطق کویری، بیراهه‌های بیابانی و همجواری با استان‌های شرقی یکی از نقاط تردد قاچاقچیان و حمل و نقل مواد مخدر و انواع کالاهای قاچاق است.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

کد خبر 573252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha