مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

نبود سرپوش روی چاهی به عمق ۱۵متر باعث سقوط مردی ۴۸ساله به داخل آن شد اما بخت با وی یار بود که ساعاتی بعد صدای ناله‌هایش را رهگذران شنیدند و آتش‌نشانی را خبر کردند.

چاه آب

به‌ گزارش همشهری آنلاین، شامگاه یکشنبه مردی ۴۸ساله‌ که در حال رفتن به خانه‌اش در شهرک سبحان شیراز بود، در تاریکی شب به داخل چاهی ۱۵متری سقوط کرد که سال‌ها پیش برای قنات حفر شده بود.

در همه این سال‌ها چاه بدون اینکه درپوش مناسبی داشته باشد رها شده بود و آن شب مرد میانسال که از وجود آن در منطقه خبر نداشت، ناگهان به داخلش سقوط کرد. چاه اما خشک و بدون آب بود و مرد که پس از سقوط دچار جراحت شده بود تلاش کرد با فریاد از رهگذران کمک بخواهد.

از آنجا که این چاه در محلی خلوت و کم رفت‌وآمد حفر شده بود، تا ساعت‌ها بعد کسی متوجه ماجرا نشد، اما حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد، مردی که به‌طور اتفاقی از آن حوالی می‌گذشت، صدای ناله‌های مرد حادثه‌دیده را شنید و وقتی فهمید که او به داخل چاه سقوط کرده است، ماجرا را به آتش‌نشانی خبر داد.

پس از این تماس، تیم‌های نجات راهی محل حادثه شدند و به گفته محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، با استفاده از تجهیزات مخصوص و نصب کارگاه سه پایه، یکی از آتش‌نشانان وارد چاه شد و توانست مرد حادثه‌دیده را از داخل آن بیرون بکشد.

قانع گفت:‌ این فرد از ناحیه کمر دچار صدمه شده بود که پس از نجات، در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 572852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha