نیمار جونیور ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، پس از مشخص شدن نتیجه معاینات پایش، از این که استخوانش نشکسته ابراز شادمانی کرد و اظهار داشت که اجازه خشونت به مدافعان حریف را در برابر خودش در آینده نخواهد داد.

نيمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، شب گذشته پاری سن ژرمن به مصاف لیون رفت و برابر این تیم  با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این دیدار اتفاق بد دیگری افتاد و در دقایق پایانی بازی تیاگو مندز تکل خشنی را روی پای نیمار انجام داد و این بازیکن شدیداً مصدوم شد.
نیمار با درد شدید و چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد و به نظر می‌رسید که مدت طولانی از میادین به دور باشد.اسکن ابتدائی از پای نیمار  نشان می‌دهد که پای او نشکسته و این بازیکن دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ شده است.

پس از مشخص شدن این موضوع، نیمار در اینستاگرام پُستی به اشتراک گذاشت و از این که زمان زیادی از میادین دور نخواهد بود، ابراز شادی کرد.

    ستاره برزیلی در استوری اینستاگرام نوشت:" این می توانست بدتر باشد، اما یک بار دیگر خدا مرا از یک چیز خیلی بد نجات داد. گریه من از درد، ناامیدی، ترس، رنج، جراحی و سایر خاطرات وحشتناک بود. امیدوارم که بتوانم هرچه سریعتر بهبود پیدا کنم و برگردم".

کد خبر 572823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha