حسن روحانی در نشست خبری ۲۴ آذر ماه با رسانه‌ها گفت: کسی جرات می‌کند به قوه قضاییه و نیروهای مسلح توهین کند؟ اگر جرات دارید بفرمایید انجام دهید ببینیم فردایش چه اتفاقی می‌افتد و چند نفر احضار می‌شوند. اما به دولت فحاشی کنید مقام بالاتر پیدا می‌کنید و محبوب‌تر می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روحانی در بخشی از نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز در تحریم نیستیم؛ خطا نکنید؛ بلکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هست که در دنیا و تاریخ کم نظیر است خاطر نشان کرد: امروز تمام قدرتهای دنیا به دنبال این است که ما نفت نفروشیم. سالهای ۹۲ تا اواخر ۹۴ ما در تحریم بودیم اما مشکل نداشتیم اما از سال ۹۷به بعد وارد جنگ اقتصادی شده ایم، اما برخی قوانین را قبول ندارند.و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مادر جنگ اقتصادی هستیم و فرمانده این جنگ رئیس جمهوری است؛ وقتی رئیس جمهوری فرمانده جنگ است ، مدیران آن در خط مقدم هستند.

وی گفت: فراموش نکنید که غیر از مشکلات ساختاری و جنگ اقتصادی با مشکلی بنام همسویی مخالفان دولت با مخالفان جمهوری اسلامی در دنیا مواجهیم؛ این همصدایی خیلی بد است. چرا درباره مخالفین دولت سوالی پرسیده نمی‌شود؟ مدیریت حتما نقص و عیب دارد و همه باید ما را یاری کنند چراکه ما همانطور که درجنگ تحمیلی نمی‌توانستیم به تنها پیروز شویم، امروز نیز نمی‌توانیم به تنهایی در میدان جنگ، جنگ را اداره کنیم.

رئیس جمهوری افزود: اگر صحبت‌های من در جلسات دولت پخش شود مشخص می‌شود که من چقدر با مدیران دعوا می‌کنم؛ ملیون ها نفر در سراسر کشور به عنوان دولت کار میکنند و منظور از دولت فقط رئیس جمهور نیست. همانطور که می‌گویم اگر شکستن تحریم میسر باشد و یک دقیقه تأخیر در آن حرم است در زمینه مدیریت نیز همین را میگویم و معتقدم اگر ما بتوانیم نقش مدیریت را یک دقیقه زودتر برطرف کنیم وظیفه ماست. حتما هستند افرادی که اشکالاتی داشته باشند؛ حتما قوه قضائیه،نیروهای مسلح و مجلس ما اشکالاتی دارند؛ نهاد بی اشکال نداریم و همه اشکال دارند، همه باید مشکلات را به هم حل کنیم.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

روحانی گفت: نقطه نظر من این است که چرا فقط به دولتی که وسط میدان جنگ است حمله می‌کنیم و به سایرین حمله نمی‌کنیم؛ اگر کسی به دولت تهمت زد و توهین کرد چرا تشویق می‌شود! آیا امروز کسی جرات دارد به قوه قضاییه و نیروهای مسلح توهین کند؟ اگر جرات می‌کند بفرمایید؛ فردا این کار را بکنند و فردا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و چند نفر احضار می‌شوند.

وی تصریح کرد: نقایص باید برطرف شود اما وضعیت امور کشور چهار عامل دارند که عبارتند از مشکل ساختاری، جنگ اقتصادی، همکاری مخالفان دولت با مخالفان نظام در برخی زمینه‌ها و وجود نواقصی در مدیریت.

کد خبر 572790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha