دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

سرمربی اولسان از نقطه قوت تیمش در طول مسابقات لیگ قهمانان آسیا گفت.

اولسان

به گزارش همشهری آنلاین  کیم دو هوون، سرمربی اولسان هیوندای کره جنوبی بعد از راه یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در گفت  وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از بیورن یانسن لژیونر نروژی خود پرداخت.

کیم در مصاحبه خود عنوان کرد: بعد از آمدن یانسن وارد زمین بازی، جو به نفع ما تغییر کرد و به تیم در بازی با ویسل کوبه بسیار کمک کرد. به نظرم ویسل در این بازی با استفاده از مدافع قد بلند خود به دفاع پرداخت و تاکتیک ما را در توپ های ارسالی خنثی کرد. به همین خاطر ما با استفاده از توانایی یانسن یک استراتژی دیگری را پیاده کردیم. هافبک های ما در این بازی دوندگی زیادی داشتند که به مهاجمان کمک زیادی کرد.

وی افزود: ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی بیشتر از دو گل به رقبا زدیم  و این قدرت ما را نشان می‌دهد. به همین خاطر جو خوبی در تیم حاکم است. امیدواریم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس در فینال داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی اولسان ادامه داد: در شرایط کنونی مهمترین چیز این است که ما در این چند روز خود را ریکاوری کنیم. ما تنها یک بازی پیش رو داریم. آنچه که باید مقابل پرسپولیس ایران در فینال اجرا کنیم را به شکل صحیح مرور کنیم و نباید اشتباهات بازی های گذشته را در این بازی حساس تکرار کنیم. می خواهیم این رقابت ها را به خوبی به پایان ببریم و با جام قهرمانی به کره برگردیم.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شنبه آینده(۲۹ آذر) در ورزشگاه الجنوب دوحه در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

کد خبر 572619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha