مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

شورای اسلامی شهر شیراز لایحه ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی را به مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال تصویب کرد.

نشست شورا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در یکصد و شصت و دومین نشست شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه یک فوریتی شهرداری این شهر درباره تامین هزینه ساماندهی سه هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تایید بهزیستی به مدت چهار ماه با رقم ۱۰۸ میلیارد ریال بررسی و تصویب شد.

بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز اجازه خواهد داشت نسبت به تامین هزینه لازم از بودجه سال ۹۹ با رعایت آیین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری و صرفه و صلاح شهر اقدام کند و همچنین این نهاد مکلف شد گزارش منظم اجرای مصوبه را به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال کند.

همچنین در نشست روز ۲۳ آذر شورای اسلامی شهر شیراز، طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا در باره مساعدت به تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی اعلام وصول و پس از بررسی با قید یک فوریت به دو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک ارسال خواهد شد.

طرح دیگری در این نشست از سوی جمعی از اعضای شورا در مورد تهیه شیوه‌نامه ساماندهی انبارهای شهرداری به بررسی گذاشته و بر مبنای آن مقرر شد شهرداری شیراز لایحه ساماندهی انبارهای مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه را بر اساس شیوه کنترل و نگهداری موجودی و با هدف کنترل هزینه و نگهداری شایسته از اموال سه ماه پس از تصویب و ابلاغ این طرح به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

در ادامه جلسه نامه رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورا درباره تعیین نام مکانی به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده بررسی شد و با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان شهید پیشرو به نام دانشمند شهید فخری‌زاده به تصویب رسید.

کد خبر 572582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha