مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با انهدام یک گروه سرقت معروف به حمید پلنگ، سارقان دستگیرشده روانه زندان شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ  کاووس حبیبی گفت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای پراید مدل پائین در شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس تخصصی آگاهی فارس قرار گرفت.

حبیبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از سرنخ‌های برجای مانده در صحنه سرقت، مطلع شدند که سارقان پس از سرقت، لوازم و قطعات خودروهای پراید را جدا و خودرو را در خیابان‌های خلوت و تاریک رها می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: کارآگاهان با استفاده از امکانات نوین و خاص پلیسی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای معروف به حمید پلنگ را شناسایی  و همگی را در یک عملیات ضربتی و در مخفیگاهشان، در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس، افزود: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به ۳۳ فقره سرقت خودرو و فروش قطعات آن اقرار کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند ۴ مالخر را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخران، ۳۹ عدد ضبط، ۲۲ حلقه لاستیک، ۱۶ عدد باند، ۲۰ عدد رینگ، ۳ عدد کپسول گاز و ۵ عدد باطری مسروقه کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 572454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha