مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند ۸ نفری سارقان حرفه‌ای و غیربومی با ۷۰ فقره سرقت خبر داد.

باند 8 نفره سرقت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی مهری اظهار  کرد: در پی افزایش وقوع سرقت از منزل در مناطق مختلف شهر ایلام، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. مأموران پلیس با گشت‌زنی نامحسوس اعضای باند ۸ نفره سارقان غیربومی و حرفه‌ای را که در قالب ۲ گروه ۴ نفره فعالیت می‌کردند، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی آنها را در استان‌های مرکزی در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به اینکه ۲ خودرو سواری که متهمان با استفاده از آنها سرقت می کردند نیز توقیف شده است تصریح کرد: این باند حرفه‌ای اعمال مجرمانه خود را در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور و بین ساعت ۷ تا ۱۱ شب انجام داده‌اند. متهمان دستگیرشده در تحقیقات فنی پلیس به ۷۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلا، وجه نقد و اشیای قیمتی اعتراف کردند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه تعدادی از اقلام مسروقه به ارزش ۳ میلیارد تومان از سارقان کشف شده است گفت: مال‌باختگان با ورود به سامانه نما با نشانی www.police.ir می‌توانند با کدی که پلیس در اختیار آنها قرار می‌دهد و اموال مسروقه خود را شناسایی کنند و با ارائه مدرک، تحویل بگیرند.

کد خبر 572390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha