مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای اجرای طرح مددکار شهر از سال گذشته آغاز شده، از اجرای آزمایشی این طرح در ۵ نقطه تهران خبر داد.

به گزارش همشهری، احمد نوریان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با اشاره به اجرای طرح مددکار شهر، گفت: این طرح در نقاط پرازدحام و آسیب خیز شهر تهران و با همکاری اداره کل آسیب‌های اجتماعی شهرداری تهران، نیروی انتظامی، کمیته امداد، بهزیستی و استادان دانشگاه اجرا می‌شود.

وی تصمیم‌گیری برای اجرای این طرح را از اواخر سال گذشته عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این طرح به‌صورت آزمایشی در ۵ نقطه تهران در حال انجام است و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، در ادامه اقدامات شهرداری و مکمل آن در زمینه آسیب‌های اجتماعی و سلامت شهروندان است.

نوریان با بیان اینکه زنجیره انسانی متشکل از حلقه‌های انسانی است و قوت و قدرت این زنجیره به حلقه‌های ضعیف آن بستگی دارد، تصریح کرد: نقش مددکاری این است که از جدا شدن این حلقه‌ها جلوگیری کند و هرجا احساس کرد حلقه‌هایی از این زنجیر تضعیف شده‌اند به آنهایاری رساند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در ادامه اظهار کرد: طرح مددکار شهر تهران در حال حاضر در ادارات کل شهرداری و همچنین بخشی از آن به‌صورت میدانی و اختصاصی در نقاط آسیب خیز شهر در حال انجام است و درصورتی که در جایی نیاز به برخورد قانونی وجود داشته باشد، نیروی انتظامی‌یا سایر نهادهای مربوطه اقدام خواهند کرد.

وی همچنین در مورد طرح ساماندهی کارگران فصلی، یادآورشد: این طرح نیز به‌صورت آزمایشی در یک نقطه از سطح شهر تهران در حال اجراست که پس از نتیجه گیری در مورد آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 57225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز