مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تیم‌های ثابت پلیس راه استان برای امدادرسانی سریع در سه گردنه برفگیر طارم، قلی‌کندی و پاپایی استقرار یافتند.

پلیس راه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی میناخانی افزود: این تیم‌ها به طور ۲۴ ساعته در ۳ راهدارخانه نزدیک به این گردنه‌های ارتباطی مستقرند تا در صورت لزوم به یاری رانندگان و خودروهای گرفتار در برف و کولاک بشتابند.

وی با بیان اینکه ۳۹ تیم ثابت پلیس راه استان زنجان طی ۱۳ هفته آتی، آماده امدادرسانی در جاده‌های ارتباطی زنجان هستند اظهار کرد: روزانه بیش از ۵۰ تیم غیرثابت مدام در حال گشت‌زنی هستند که علاوه بر کنترل تردد وسایل نقلیه در مسیرهای ارتباطی این استان در صورت نیاز به کمک تیم‌های ثابت خواهند شتافت.

میناخانی تصریح کرد: در حال حاضر، ترافیک در مسیرهای ارتباطی استان زنجان عادی و روان است و از رانندگان خودروها نیز انتظار می‌رود به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا در این روزهای زمستانی شاهد وقوع حوادث جاده‌ای نباشیم.

وی گفت: رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مجاز و مطمئن و پرهیز از هر گونه تخلف حادثه‌ساز دیگر در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی بسیار نقش‌آفرین است و گشت پلیس در صورت مواجهه با رانندگان خاطی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهند کرد.

کد خبر 572132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha