یحیی در نظر داشت تا ترکیبی که قرار است در فینال آسیا به میدان برود را در بازی برابر ذوب آهن محک بزند.

یحیی گل محمدی

به گزارش هنمشهری آنلاین بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو شد. اگرچه این اقدام به دلیل وجود بازیکنان احتمالی کرونایی در ذوب آهن خطر ابتلای سرخپوشان به این ویروس را از بین برد اما لغو این دیدار تمام برنامه های تاکتیکی یحیی را به هم ریخت. دیدار با ذوب‌آهن در واقع  آخرین فرصت یحیی گل محمدی برای محک زدن تفکراتی که برای بازی فینال آسیا در نظر گرفته است. کادر فنی پرسپولیس با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، قصد داشت همان ترکیبی را به میدان بفرستد که قرار است روز شنبه ۲۹ آذر مقابل حریف شرقی صف آرایی کند.

اخبار دریافتی از درون تیم حاکی از آن است که یحیی قصد داشت پرسپولیس را با کمترین تغییر نسبت به بازی با شهر خودرو راهی میدان کند و تنها تغییر، حضور مهدی عبدی به جای آرمان رمضانی بود.

به این ترتیب که محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به علاوه حامد لک ۱۱ بازیکنی هستند که قرار بود در بازی با ذوب آهن به میدان بروند.

ترکیبی که قرار بود برای آخرین بار آزمون و خطاهایش را پس داده و مقابل ذوب آهن به هماهنگی کامل رسیده تا در بهترین شرایط در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

کد خبر 572115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha