معاون دادستان اسلامشهر، با اشاره به تعیین هویت ۵ نفر از ۶ فوتی حادثه انفجار امروز گفت: پرونده قضایی برای این حادثه در منطقه شمس‌آباد تشکیل شده و در دست بررسی قرار گرفته است.

انفجار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هاشم امامی اظهار کرد: در پی وقوع حادثه انفجار یک کپسول گاز در یک باغچه شخصی در منطقه شمس آباد که صبح امروز به وقوع پیوست، ۶ نفر در دم کشته شدند.

وی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه، پس از حضور عوامل آتش نشانی و اورژانس و نیروهای انتظامی، جهت بررسی علت وقوع حادثه شخصا در محل حاضر شده و با همکاری کارشناسان محل را مورد بررسی قرار داده و موضوع دردست بررسی قرار گرفت.

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه با اشاره به جزئیات این حادثه، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مرد که تاکنون هویت ۵ نفر از آن‌ها مشخص و شناسایی شده، در یک بنای احداثی در داخل یک باغ دور هم جمع شده بودند که بنا به علت نامعلومی،کسپول گازی واقع در محل، دچار انفجار شده و باعث مرگ حاضرین در صحنه شده است.

امامی تاکید کرد: با توجه به شدت انفجار و مرگ ۶ شهروند در این حادثه، با تشکیل پرونده قضایی علت وقوع انفجار و مرگ افراد در دستور کار قرار گرفته و کارشناسان امر در حال شناسایی علت وقوع حادثه هستند.

وی بدون اشاره به هویت فوت شدگان این حادثه گفت: اجساد کشف شده در این حادثه جهت تعیین هویت و علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اعلام نظر و تشخیص هویت افراد دستورات قضایی مقتضی انجام خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مشخص شدن علت حادثه، هرگونه اظهار نظر و بیان خبری از این حادثه، حدس و گمانه‌زنی افراد غیرمسؤول بوده و در صورت اتمام کار کارشناسان و اعلام وقوع حادثه و تعیین هویت افراد، مراتب از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی به اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 571775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha