مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عدم رعایت ساعت مصوب کلاس های درس در مدارس غیردولتی، گفت: تمام مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساعت کلاس های درسی هستند.

محمدحسین کفراشی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین کفراشی ، درباره شکایات مربوط به شهریه مدارس غیر دولتی و در پاسخ به اینکه با توجه به مشکلات سال تحصیلی گذشته پیرامون استرداد شهریه کلاس های مجازی، امسال مشکلات اولیا با مدارس غیردولتی درباره شهریه رفع شده است؟ اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل مورخ  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹  وزارت آموزش و پرورش، تمام مدارس دولتی و غیر دولتی موظف شدند هزینه فوق برنامه های آموزشی و پرورشی، کنکور و... را از تاریخ اول اسفند ۹۸ محاسبه و به اولیا دانش آموزان مسترد و یا با جلب رضایت آنان به عنوان شهریه سال تحصیل ۴۰۰-۱۳۹۹ محاسبه کنند.

وی افزود: همچنین مقرر شد که در سال تحصیلی جاری این مدارس صرفا اقدام به دریافت شهریه مصوب کرده و از دریافت هزینه خدمات فوق برنامه خودداری کنند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عدم رعایت ساعت مصوب کلاس های درس در مدارس غیردولتی و برگزاری کلاس های طولانی در طول روز گفت: تمام مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره ساعت کلاس های درسی هستند.

کفراشی ادامه داد: مدارس باید در شرایط کرونا طبق بخشنامه شماره  ۳۶۱/۱۴۰-۱۳۹۹/۲/۹  مرکز حوزه وزارتی (جدول زمانبندی برنامه آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹) عمل و ساعات مصوب را رعایت کنند. در صورت هرگونه شکایت یا گزارش در این خصوص، موضوع مورد پیگیری قرار می گیرد.

کد خبر 571698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha