سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سه ماه تابستان سال ۹۹، ۱۶۱ هزار و ۵۵۶ مورد ازدواج و ۴۸ هزار و ۱۲۲ مورد طلاق ثبت شده است.

ازدواج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به میزان ازدواج و طلاق در سه ماه تابستان سال ۹۹ اظهار کرد: ۱۶۱ هزار و ۵۵۶ مورد ازدواج و ۴۸ هزار و ۱۲۲ مورد طلاق در کل کشور در سه ماه تابستان (تیر، مرداد و شهریور) ثبت شده است.

او در پاسخ به این سوال که در کدام استان‌ها بیشترین میزان ازدواج ثبت شده است، گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۷۶۸ مورد ازدواج در استان تهران و ۱۴ هزار و ۶۳۲ مورد ازدواج در استان خراسان رضوی ثبت شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به این سوال که در کدام استان‌ها بیشترین میزان طلاق شده است، افزود: در این مدت ۹ هزار و ۶۸ مورد طلاق در استان تهران و ۴ هزار و ۸۴۳ مورد طلاق در استان خراسان رضوی ثبت شده است.

در سه ماه بهار سال ۹۹، ۱۲۷ هزار و ۳۱۸ مورد ازدواج و ۳۶ هزار و ۶۵۹ مورد طلاق ثبت شده است که در مقایسه با سه ماه تابستان می‌توان گفت آمار ازدواج و طلاق در سه ماه تابستان افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 571618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha