مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

شرکت اپل شب گذشته هدفون روگوشی Airpod Max را معرفی و پیش فروش آن را آغاز کرد.

هدفون روگوشی Airpod Max

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته شرکت اپل مراسم آنلاین کوتاهی برگزار و در این مراسم از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد. شایعه‌های متعددی درباره این هدفون در چند ماه اخیر منتشر شده بود که اعلام می‌کرد اپل قصد دارد این هدفون را در زمان معرفی آیفون ۱۲ یا سری جدید مک بوک‌های خود معرفی کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و شرکت اپل برای معرفی این محصول جدید خود تصمیم به برگزاری یک مراسم کاملا جداگانه گرفت.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

هدفون جدید اپل AirPods Max نام دارد و از طراحی نسبتا کلاسیکی برخوردار است. این هدفون از دو محفظه پلاستیکی و یک قاب فلزی که  محفظه‌ها را در کنار یکدیگر نگهداشته تشکیل شده است. بر اساس اعلام غول فناوری آمریکایی، ایرپاد مکس از ویژگی‌هایی نظیر صدای فوق العاده با کیفیت، نویزگیر فعال و spatial audio بهره می‌برد. فناوری spatial audio همان صدای چند بعدی است و باعث می‌شود صدا در اطراف کاربر بچرخد تا کاربر احساس واقعیت بسیار زیاد صدای دستگاه را داشته باشد.

کیف هوشمند هدفون اپل

در این هدفون یک digital crown دیده می‌شود که در تمامی اپل واچ‌ها وجود دارد و برای کنترل میزان صدا به کار می‌رود؛ از این چرخنده دیجیتالی می‌توان برای کنترل موسیقی، توقف موسیقی، پاسخ به تماس‌های تلفن و راه اندازی دستیار صوتی اپل هم بهره برد. یک دکمه نیز در کنار چرخنده دیجیتالی برای تغییر بین دو حالت ANC و Transparency دیده می‌شود.

  • شارژدهی فوق العاده هدفون Airpod Max

این هدفون از یک درایور فعال ۴۰ میلیمتری اپل برخوردار است که باس بسیار قدرتمندی را در کنار حفظ وضوح موسیقی به کاربر ارائه می‎دهد. در این هدفون از پردازنده H1 شرکت اپل استفاده شده است که توانایی دریافت فرامین صوتی را دارد. در بخش باتری نیز باید گفت این هدفون تا ۲۲۰ ساعت امکان استفاده مداوم به همراه فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ را درد و با پنج دقیقه شارژ امکان استفاده از آن به مدت ۱.۵ ساعت وجود دارد. این هدفون به همراه یک کیف هوشمند به خریداران عرضه خواهد شد که باعث می‌شود هدفون در حالت آماده به کار با مصرف فوق‌العاده پایین باتری قابل استفاده باشد. گفتنی است؛ شارژ این هدفون از طریق کابل لایتنینگ شارژ انجام می‎گیرد.

با این حال قیمت این هدفون فوق العاده بالا اعلام شده است و اپل آن را در پنج رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی و با قیمت ۵۴۹ دلار برای پیش‌فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 571613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha