مجموع نظرات: ۴
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

بازرگانی سیب با ارائه ی طرح های قسطی متنوع سعی دارد خرید اقساطی تمام محصولات اپل را برای مخاطبان به همراه آورد. در روزهایی که سری جدید گوشی های هوشمند اپل با نام آیفون ۱۲ وارد بازار شده اند، بازرگانی سیب به عنوان اولین مجموعه ی تخصصی در نظر دارد تا خرید آیفون ۱۲ را به صورت اقساطی تا ۱۲ ماه برای علاقمندان به اجرا در آورد.

بازرگانی سیب

آیفون ۱۲ خانواده ای پرجمعیت است که هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرد، آیفون ۱۲ پرو، پرو مکس، مینی و مدل پایه. توجه داشته باشید که تمامی محصولات ارائه شده در بازرگانی سیب با تضمین اصالت کالا به شما تقدیم خواهد شد. تمام مراحل خرید اقساطی به صورت حضوری انجام می پذیرد و به راحتی می توانید آیفون خریداری شده را در همان روز تحویل بگیرید. 

۱۲ قسط برای خرید آیفون ۱۲ 

با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com می توانید از تمام قیمت های به روز محصولات آیفون اعم از آیفون ۱۱ و اپل واچ نیز مطلع شوید. در خرید اقساطی محصولات هوشمند و الکترونیکی توجه به اصالت و قدمت فروشگاه می تواند به سادگی جلوی خیلی از مشکلات را بگیرد، بازرگانی سیب با ۱۰ سال سابقه ی فروش اقساطی به عنوان اولین برندی در ایران شناخته می شود که به صورت تخصصی در حال فروش محصولات اپل است. اپل واچ، ایرپاد، مک بوک و آیپد به صورت اقساطی در بازرگانی سیب برای خرید موجود هستند. البته شرایط خرید برای هر دسته از محصولات متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. 

خرید آیفون ۱۲ در بازرگانی سیب شرایطی همانند خرید آیفون ۱۱ پرو مکس دارد، برای خرید آیفون در هر مدلی باید ۴۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید که البته با وجود شرایط طرح تعویض آیفون در بازرگانی سیب می توانید گوشی آیفون قدیمی خود را روز مراجعه حضوری همراه داشته باشید تا کارشناس فروش بازرگانی سیب به صورت دقیق قیمت گذاری را بر روی گوشی شما انجام دهد، سپس می توانید برای پرداخت تمام مبلغ پیش پرداخت یا قسمتی از آن از اعتبار خود استفاده کنید.

با توجه به تازه نفس بودن آیفون ۱۲ در بازار ایران و جهان می توان انتظار داشت که خرید اقساطی این محصول با اقبال بیشتری رو به رو شود، بعلاوه استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در برترین گوشی هوشمند اپل نوید یک تجربه ی لذت بخش از برترین گجت هوشمند ۲۰۲۰ را به شما خواهد داد.  خرید آیفون ۱۲ در بازرگانی سیب به صورت اقساطی است و مبلغ اقساط با توجه به شرایط خریدار قابل تغییر از ۳ تا ۱۲ ماه خواهد بود. یکی از مزیت های غیرقابل انکار بازرگانی سیب در صفحه ی اصلی سایت این مجموعه نمایان است، جایی که می توانید با انتخاب مبلغ پیش پرداخت و مدل محصول مورد نظر خود از میزان اقساط خود آگاه شوید. سامانه ی محاسبه گر اقساط بازرگانی سیب در کسری از ثانیه برای شما نقشه ی راه خرید اقساطی محصولات اپل را رسم می کند تا به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید. 

خرید دیگر محصولات اپل از بازرگانی سیب

ساعت های خوش فرم و هدفون های بیسیم بسیار خوش صدای اپل که با نام های اپل واچ و ایرپاد در سری های متفاوت همه ساله عرضه می شوند نیز در بازرگانی سیب برای خرید تمام قسطی موجود هستنند، این محصولات بدون پیش پرداخت و از ۳ تا ۱۲ ماه اقساط خواهند داشت. 

دارندگان آیفون ایکس به بالا خرید اقساطی مک بوک و آیپدهای روز را از بازرگانی سیب از دست ندهید! مک بوک های پرو و ایر، آیپد مینی، ایر و پرو همگی در طرح اعتباری شصت درصدی قابل خریداری هستند. در این طرح بعد از مراجعه حضوری به فروشگاه بازرگانی سیب البته بعد از تنظیم قرار ملاقات می توانید به ازای شصت درصد از قیمت گوشی آیفون ( ایکس به بالا ) خود از بازرگانی سیب برای خرید اقساطی مک بوک و آیپد اعتبار خرید دریافت کنید و مابقی مبلغ را از ۳ تا ۱۲ با دسته چک صیاد پرداخت کنید. لازم به ذکر است که خرید انواع پلی استیشن اعم از پلی استیشن ۵ و ۴ به همراه لوازم جانبی در بازرگانی سیب با شرایط مشابه خرید اقساطی مک بوک نیز امکان پذیر است.

مدارک مورد نیاز برای خرید از بازرگانی سیب

  • دسته چک صیاد
  • پرینت حساب متصل به دسته چک ( به صورت کاغذی یا sms های بانک ) 
  • حضور شخص صاحب حساب به همراه کارت ملی
کد خبر 571521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha