یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سهام سرمایه‌گذاری غدیر، مدیریت سرمایه‌گذاری امید، گل گهر و چادرملو طی معاملات بورس تهران در روز یکشنبه ۱۶ تیر، تا ساعت ۱۱:۳۵ پرطرفدارتر از سهام سایر شرکت‌های بورسی بود.

بر اساس گزارش‌های رسیده از تالارهای مبادلات سهام تا این لحظه یک هزار و ۵۸۸ نفر برای خرید ۷۷ میلیون سهم سرمایه‌گذاری غدیر به ارزش ۱۹۲.۳۴ میلیارد ریال اقدام کرده‌اند و ۶۹۰ نفر هم برای ۳۲.۳ میلیون سهم سرمایه گذاری امید به ارزش ۱۷۸.۵ میلیارد ریال دستور خرید صادر کرده‌اند.

همچنین آمارها نشان می‌دهد تا زمان تکمیل این گزارش ۵۱۱ نفر در مراجعات خود به کارگزاری‌ها تقاضای خرید ۴.۵۶ میلیون سهم گل گهر به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال را داشته‌اند و ۹۰۱ نفر نیز برای خرید ۸.۶ میلیون سهم چادرملو به ارزش ۱۲۶.۲ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کرده‌اند. [مفاهیم پایه بورس: کارگزار بورس]

همچنین تا این لحظه خاک چینی با بیشترین تعداد دستور خرید در صدر جدول عرضه ایستاده است.  ۲۵ نفر برای فروش ۲۴۵ هزار سهم این شرکت به ارزش ۱.۹۶ میلیارد ریال اقدام کرده‌اند.

در حال حاضر شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) با رشد ۳۸۰ واحدی عدد ۴۷ هزار و ۳۹۷ واحد را نشان می‌دهد و شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) نیز با ۹۴.۴ واحد افزایش به ۱۲ هزار و ۶۰۶ واحد رسیده است.

کد خبر 57150

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز