معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه برخوردها با شهیندخت مولاوردی نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور شود از رئیس دستگاه قضایی خواست با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

محمدرضا عارف

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدرضا عارف با اشاره به صدور حکم محکومیت مولاوردی از سوی دادگاه بدوی در حساب کاربری‌اش در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «‌اقدامات خانم دکتر مولاوردی ‎براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.

‌احتمال بروز خطای سهوی برای هر مدیر ارشدی وجود دارد، قاعدتا جوانب حفاظتی ارتباطات کاری بین‌المللی این حوزه، مورد اهتمام سرکار خانم مولاوردی و سایر نهادهای ذیربط بوده است. برخوردها با این بانوی سیاستمدار نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور گردد.

جزئیات پرونده عیسی کلانتری و شهیندخت مولاوردی

‌با احترام به استقلال نظام قضایی، استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

با صحبتی که با جناب آقای رییسی داشته‌ام‌ و شناختی که از تجارب ارزنده و رویکرد منصفانه و ملی ایشان دارم، به فرجام نیکِ ماجرا خوشبینم».

کد خبر 571375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha