بارسلونا برای از دست دادن صدر جدول تنها باید ۳ گل می‌خورد که تیم کومان آن را انجام داد!

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان گروه E کم هیجان ترین بازیهای را داشت چرا که تکلیف همه تیم ها در هفته های قبل مشخص شده بود. چلسی با تساوی ۱-۱ مقابل کراسنودار در بازی تشریفاتی به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد. سویا نیز که دوم شدنش در گروه قطعی شده بود در مقابل تیم رن با نتیجه سه بر یک پیروز شد. کراسنودار راهی لیگ اروپا شد و رن با دست خالی مسابقات را ترک کرد.

مسابقات گروه F ساعاتی زودتر به اتمام رسید. دورتموند بدون هالند با نتیجه دو بر یک مقابل زنیت پیروز شد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رفت. لاتزیو نیز با تساوی ۲-۲ مقابل بروژ پس از دو دهه به مرحله یک هشتم صعود کرد البته به عنوان تیم دوم. تیم بلژیکی راهی لیگ اروپا شد.

در گروه G همه منتظر تقابل رونالدو و مسی بودند که لئو و بارسا همچنان کابوس های چمپیونزلیگی خود را فراموش نکردند. یووه با دبل رونالدو از نقطه پنالتی و گلی دیگر از مک کنی به راحتی توانست بارسا را شکست بدهد و صدرنشین گروه شود. بدین ترتیب کاتالان ها که برای صدرنشین شدن در گروه فقط به این نیاز داشتند که بیش از دو گل نخوردند، عملا در خانه خود تحقیر شدند و حالا در رتبه دوم گروه قرار گرفتند و در مرحله یک هشتم ممکن است به حریفان مشکلی نظیر بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول و ... برخورد کنند. دیناموکیف نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل فرانس واروش پیروز شد و به لیگ اروپا رفت.

گروه H نیز یکی از پیچیده ترین معادلات را داشت چرا که پیش از آغاز بازیها، لایپزیش، یونایتد و پی اس جی هر سه ۹ امتیازی بودند. یونایتد به یک تساوی نیاز داشت اما با نتیجه سه بر دو شکست خورد و راهی لیگ اروپا شد. لایپزیش و پی اس جی به مرحله بعد رفتند اما اتفاقات عجیب بازی پاریسن ژرمن و باشاک شهیر باعث شد که فعلا تکلیف تیم اول و دوم مشخص نباشد. توهین نژادپرستانه داور چهارم به بازیکنان باشاک شهیر باعث شد تا اعضای هر دو تیم از زمین بیرون بیایند و حالا باید دید که تکلیف این بازی چه می شود. پی اس جی باید تیم ترکیه ای را شکست بدهد تا صدرنشین گروه شود در غیر این صورت به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی می روند.

کد خبر 571357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha