فرزند آیت الله مصباح‌یزدی در برنامه «یه روز تازه» آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مصباح‌یزدی را تشریح کرد.

علی مصباح‌یزدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایلنا، فرزند آیت الله مصباح‌یزدی در برنامه "یه روز تازه"، آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مصباح‌یزدی را تشریح کرد.

علی مصباح‌یزدی فرزند آیت‌الله مصباح‌یزدی در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" درباره آخرین وضعیت جسمانی این استاد برجسته حوزه علمیه، انقلابی گفت: ایشان از مدتی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری‌های گوارشی تحت نظر پزشک بودند، به تدریج علایم بیماری و آثار داروها باعث ضعف مفرط ایشان شد و الان متاسفانه به شدت بیشتری رسیده است.

وی افزود: طبق نظر پزشکان متخصص، سطح هوشیاری پدر خوب است و بقیه اعضا و جوارح هم خوب کار می‌کنند. امیدواریم با درمان‌های بیشتر و پیروی از دستورات پزشکان متخصص و اطبا سنتی و همچنین با دعای مردم خوب ایران، حال ایشان بیش از الان رو به بهبودی رود. طبیعتا زمان بهبودی کامل ایشان مشخص نیست و نمی‌توان زمان خاصی برای آن تعیین کرد اما ما امیدواریم که با دعا و توسلات و رعایت دستورات پزشکان، این امر هرچه سریع‌تر محقق شود.

مصباح‌یزدی با اشاره به حواشی اخیر در فضای مجازی پیرامون حال آیت‌الله مصباح‌یزدی، اظهار کرد: سایت رسمی مجموعه آثار ایشان با آدرس مصباح‌یزدی دات‌آی‌آر، موجود و با همین آدرس در کانال‌های شبکه‌های مجازی هم فعال است. مردم از این طریق اخبار حال پدر را دنبال کنند و به شایعاتی که به هر دلیل توسط برخی افراد منتشر می‌شود دقت نداشته باشند.

وی در پایان از علما و مردمی که جویای حال آیت‌الله مصباح‌یزدی بودند تشکر کرد و گفت: این قدردانی من بسیار حداقلی و ناچیز است، اجر اصلی این عزیزان با پروردگار و اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری روی آنتن می‌رود.

کد خبر 571313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha