یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۲
۰ نفر

تام کروز گزینه اصلی برای حضور در نقش یک افسر سازمان سیا در فیلم جدید فیلیپ نویس است که استودیو کلمبیا پیکچرز تهیه می‌کند.

ورایتی اعلام کرد: فیلم جدید کارگردان استرالیایی« ادوین‌ای. سالت» نام دارد و فیلمنامه آن را کرت ویمر نوشته است. نویس و کروز پیش از این قرار بود در طرح سینمایی متمم 28 همکاری کنند، اما اخیرا روی طرح ادوین ای. سالت متمرکز شده‌اند.

بازیگر 46 ساله در این فیلم نقش یک افسر سازمان سیا را دارد که به جاسوسی برای روس‌ها متهم می‌شود و باید پیش از آنکه او را به زندان بیندازند، از خود رفع اتهام کند. هر چند حضور کروز در طرح ادوین ای. سالت هنوز رسمی نیست، اما او از همان زمان که ویمر فیلمنامه‌های اولیه را برای تری جورج و بعد پیتر برگ نوشت در کنار این طرح بود.

هر دو کارگردان از این طرح کنار کشیدند. منابع نزدیک به استودیو کلمبیا می‌گویند؛ تاریخ شروع فیلمبرداری ادوین ای. سالت هنوز مشخص نشده است. کروز در فیلم کمدی تندر استوایی به کارگردانی بن استیلر نقشی کوتاه دارد که اواخر تابستان امسال اکران می‌شود.او فیلم ولکری به کارگردانی برایان سینگر را نیز آماده نمایش دارد که در آن به نقش یکی از قهرمانان ملی آلمان ظاهر شده است.

کروز برای فیلم‌های متولد چهارم ژوئیه 1989، جری مگوایر 1996 و ماگنولیا 1999 نامزد اسکار بود.نویس با طرح ادوین ای. سالت بار دیگر به دنیای جاسوسی و سینمای اکشن بازمی‌گردد. او پیش از این فیلم‌هایی چون بازی‌های میهن پرستانه، خطر آشکار و حاضر و سینت را در این حوزه ساخته است و آتش گشودن او سال 2006 نمایش داده شد.

کد خبر 57129

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز