معاون دادگستری کرمان گفت: در بحث انتقال کوره‌های شهرک صنعتی ۱۵ روز زمان بیشتر باقی نمانده و پس از آن دستگاه قضا وارد می‌شود و کوره‌های باقیمانده را پلمب می‌کند.

كوره آهك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی قویدل در نشست خبری شب گذشته ۱۷ آذر افزود: ۱۸۸ هکتار اراضی دولتی در شهرک صنعتی وجود دارد، در بحث انتقال کوره‌های شهرک صنعتی ۱۵ روز زمان بیشتر باقی نمانده است که باید جابه جایی هر چه سریعتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه احکام اراضی دولتی در مناطق حاشیه نشین باید اجرایی شود، بیان کرد: البته به بحث توانمندسازی مناطق حاشیه‌نشین نیز باید توجه کرد.

معاون استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه تخریب‌هایی از اراضی دولتی تصرف شده در مناطق حاشیه نشین استان انجام شده است، اظهار کرد: کوره‌ها در شهر کرمان نیز به زودی جابه‌جا شده و مشکل آن حل خواهد شد که در این زمینه بخشی از کوره‌ها به دشت زحمتکشان منتقل می‌شود.

 سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: اقدامات خوبی در حاشیه‌های شهر همچون برخورد با تصرفات دولتی و برخورد با تغییر کاربری اراضی انجام شد و طرح بررسی موضوع حاشیه نشینی در اختیار فرمانداری‌ها قرار داده شده است که هر کدام از آنها نسخه خاص خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح کمربند سبز کرمان ۳۰ تا ۴۰درصد اجرایی شده است، گفت: با کمک شهرداری و گروه‌های جهادی به دنبال این هستیم که گام‌هایی خوبی در این زمینه برداریم.

کد خبر 571101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha