دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

معاملات دیروز بورس اوراق بهادار تهران منجر به افت 2.5 واحدی شاخص کل قیمت سهام شد و این شاخص را به رقم 9 هزار و 548 واحد بازگرداند.

به گزارش گروه بورس روزنامه همشهری، معاملات دو شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت و کابل های مخابراتی شهید قندی در این روز بیشترین تاثیر را بر روند افت شاخص ها داشت.

در این روز شاخص عملکرد تالار اصلی با 5.2 واحد کاهش به رقم 9 هزار و 321 واحد رسید اما در مقابل شاخص عملکرد تالار فرعی 6.5  واحد افزایش را تجربه کرد و به رقم 9 هزار و 619 واحد نزدیک شد.

براساس این گزارش، رشد 32 واحدی شاخص واسطه گری های مالی طی داد و ستدهای دیروز بورس تهران نشان داد شرکت های سرمایه گذاری در این روز از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده اند. این شاخص در پایان معاملات دیروز روی 20 هزار و 453 واحد ایستاد. اما شاخص صنعت 3.5 واحد کاهش یافت تا نشان دهد عملکرد شرکت های صنعتی بورس تهران در این روز چندان مطلوب نبوده است. این شاخص دیروز به 7 هزار و 525 واحد رسید.

در نتیجه خرید و فروش های دیروز بورس تهران شاخص سهام نفت و سوخت هسته ای 383 واحد افت را در کارنامه خود ثبت کرد. شاخص سهام وسایل نقلیه هم 25.5 واحد کاهش یافت.

کد خبر 571

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز