موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) به اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کمک‌هزینه پژوهشی خیام نیشابوری اعطا می‌کند.

گرنت پژوهشی خیام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روابط عمومی موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) درباره کمک‌هزینه پژوهشی خیام نیشابوری نوشته است: کلید دسترسی به دانش روز جهان برای پژوهش و تحقیق ترجمه آن علم و دانش است. به عبارتی ترجمه از زبانی به زبان دیگر احتمالاً پیچیده‌ترین فعالیت و دشوارترین بازی فکری است که تاکنون تکامل عالم هستی تولید کرده است.

در دو دهه اخیر تلاش زیادی در زمینه رونق پژوهش و دانش در کشور انجام شده است و خوشبختانه توانسته‌ایم به کمک تلاش محققان دانشگاه‌های سراسر کشور، به رتبه ۱۵ جهان از نظر تولید علم (رده‌بندی اسکوپوس سال ۲۰۱۹) برسیم.

مسلماً یکی از نکات ضروری برای گسترش دانش و پژوهش، تدوین و انتشار مقالات و مستندات علمی است. در همین راستا، موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) که در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته پارک علم و فناوری دانشگاه شریف مستقر است، کمک‌هزینه پژوهشی خیام نیشابوری را به اساتید عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی اعطا می‌کند.

افراد واجد شرایط استفاده از این اعتبار پژوهشی می‌توانند ۱۵ ماه (از ابتدای دی ۹۹ تا انتهای اسفند ۱۴۰۰) از تسهیلات مالی در برون‌سپاری ترجمه و ویرایش مستندات علمی و مقالات خود برخوردار شوند.

در این دوره از اهدای کمک‌هزینه پژوهشی خیام نیشابوری، به واجدین شرایط از میان اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، حمایت پژوهشی به عمل می‌آید. این عزیزان می‌توانند در بازه ۱ دی ۱۳۹۹ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مطابق جزئیات جدول زیر از این حمایت برخوردار شوند.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات باید از ۱۶ تا ۲۵ آذر (مصادف با روز دانشجو تا روز پژوهش) با مراجعه به سایت ترجمیک در https://tarjomic.com/grant برای برخورداری از این کمک‌هزینه ثبت‌نام کنند.

کد خبر 570895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha