رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کار بررسی علت آبگرفتگی‌های خوزستان و کوتاهی مسئولان در این زمینه از سوی سازمان بازرسی انجام می‌شود.

حسن درویشیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پیرو دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی وضعیت مشکلات به وجود آمده در خصوص آبگرفتگی معابر به استان خوزستان سفر کردم. پیگیری مشکلات، بررسی علت آبگرفتگی و  قصور و تقصیر هر یک از مقامات ملی و استانی را مشخص و مراتب را برای رسیدگی قضایی به مقامات زیربط گزارش ‌می‌دهیم.

دیروز(یکشنبه ۱۶ آذر) رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور ویژه‌ای به این شرح صادر کرد: با توجه به تکرار حوادث ناشی از آبگرفتگی معابر در شهرهای مختلف استان خوزستان و بروز مشکلات جدی و غیرقابل تحمل برای مردم آن منطقه که حکایت از تعلل و قصور مسئولان در ساماندهی آب و فاضلاب استان دارد؛ در اسرع وقت، به همراه تیمی از کارشناسان مجرب به استان خوزستان عزیمت و تمام زمینه‌ها و ابعاد بروز این وضعیت را بررسی کنید و قصور و تقصیر هر یک از مقامات ملی و استانی را مشخص و مراتب را برای رسیدگی قضائی به مقامات زیربط منعکس و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.

کد خبر 570853
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha