دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

رئیس جمهوری آمریکا از ابتلای رودی جولیانی ۷۶ ساله به ویروس کرونا و بستری شدن او در بیمارستانی در واشنگتن دی‌سی خبر داد.

رودي جولياني و دانلد ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ در توییتر خود درباره ابتلای وکیل شخصی‌اش به کرونا نوشت: «رودی جولیانی که با فاصله بهترین شهردار تاریخ نیویورک است و خستگی‌ناپذیر برای افشای فاسدترین (با فاصله!) انتخابات تاریخ آمریکا کار می‌کند، به ویروس چینی مبتلا شده است. زود خوب شو رودی، ما کار را پیش می‌بریم!» رئیس جمهوری آمریکا پیش‌تر برای استفاده کردن از عبارت نژادپرستانه «ویروس چینی» بسیار زیر فشار قرار گرفته بود.

از آنجا که جولیانی در روزهای گذشته برای پیگیری شکایت انتخاباتی به ایالت آریزونا رفته و با گروهی از جمهوریخواهان و نهادهای قانونی این ایالت دیدار کرده بود، تقریبا تمام محل‌های حضور او در آریزونا بسته شده و افراد درگیر به قرنطینه خانگی رفته‌اند. خود جولیانی در حساب کاربری توییتر اعلام کرد روند درمانش خیلی خوب است و در آینده نزدیک دوباره اوضاع را از نزدیک زیر نظر می‌گیرد.

جولیانی که مسئول اصلی پیگیری شکایت‌های انتخاباتی ترامپ است، برای ادامه روند درمان خود به مرکز پزشکی دانشگاه جورج‌تاون در واشنگتن منتقل شده و گفته می‌شود حال عمومی‌اش خوب است. فرزند شهردار پیشین نیویورک و وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا هم پیش‌تر به کرونا مبتلا شده بود.

کد خبر 570797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha