یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

مسئول اداره راهداری خوشاب در خراسان رضوی با اعلام تخلف بودن افزایش کرایه گفت: افزایش کرایه به بهانه کرونا و سوار کردن ۳ مسافر غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عباس رباط‌جزی افزود: در پی اعتراضات مردمی طی هفته‌های اخیر برای افزایش کرایه‌های مسافران در مسیر سلطان‌آباد-سبزوار تا ۱۳ هزار تومان، با ورود به این موضوع و مطرح کردن آن در فرمانداری خوشاب از افزایش کرایه‌ها جلوگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال ۹۹ دو مرتبه کرایه مسیر سلطان‌آباد به سبزوار ۴۶ درصد افزایش یافته و از ۶ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان رسیده است افزود: افزایش کرایه بیشتر از این به بهانه کرونا و سوار کردن ۳ مسافر غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رباط‌جزی اضافه کرد: در ابتدای سال جاری، با افزایش ۲۰ درصدی کرایه مسیر سلطان‌آباد- سبزوار کرایه این مسیر به ۸ هزار تومان رسید و در ادامه با بررسی موضوع با توجه به وضعیت کرونا و اجبار مسافران و رانندگان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ۳ مسافر در هر خودرو سوار می‌شدند که در جلسه آبان ۹۹ شهرستان خوشاب با افزایش کرایه ۲۶ درصدی موافقت شد و کرایه مسیر سلطان‌آباد-سبزوار به ۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: انجمن صنفی رانندگان شهرستان خوشاب طی هفته‌های اخیر با دادن نامه‌ای به رانندگان به آنها تاکید کرده بود می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و سوار کردن ۳ مسافر، کرایه نفر چهارم را از ۳ نفر دیگر دریافت کنند که تخلف آشکار بود و رانندگان با افزایش خودسرانه کرایه‌ها به ۱۳ هزار تومان برای هر نفر باعث نارضایتی مسافران و مردم شده بودند.

کد خبر 570559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha