سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شد، در رختکن با بقیه بازیکنان ارتباط داشته اند.

رحمان رضایی

به گزارش همشهری آنلاین ، رحمان رضایی سر مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با این که ویروس کرونا چندین بازیکن اصلی آن‌ها را گرفتار کرده است بیان کرد: در ۲ روز گذشته جواب تست کرونای ۵ بازیکن ما مثبت اعلام شد. ما شک کرده بودیم که احتمالا بقیه بازیکنان ما نیز مبتلا به کرونا شده باشند و به همین خاطر امروز بعد از ظهر تست دادیم و باز هم مشخص شد که ۶ بازیکن ما به کرونا مبتلا شده اند. متاسفانه این بازیکنان امروز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تمرین حاضر بودند و در رختکن نیز با بقیه بازیکنان و کادر فنی ارتباط داشته اند. ما نمی‌دانستیم و چند ساعت پیش به ما خبر دادند که تست این بازیکنان مثبت اعلام شده است.

رضایی ادامه داد: رختکن تیم ما فضای کوچکی دارد و همه بازیکنان از یک جا وارد می‌شوند و با هم در تماس هستند. نمی‌دانم چه اتفاقی باید بیفتد تا بازی یک تیم لغو شود. از لیست اردوی ۲۰ نفره ما، ۱۱ نفر به این ویروس گرفتار شده اند و نمی‌دانیم تاکید سازمان لیگ روی برگزاری دیدار با شهر خودرو چیست؟ از لیست باقی مانده ما کلا ۸ نفر باقی می‌ماند که ما نمی‌رسیم برای بازی فردا از آن‌ها تست کرونا بگیریم که اصلا این موضوع بعید به نظر می‌رسد، چون به احتمال زیاد این ۸ نفر نیز آلوده شده باشند.

او در رابطه با پذیرش تیم شهر خودرو که قرار بود امشب به شهر اصفهان برسد بیان کرد: ما شرایط پذیرش شهر خودرو را نداریم، چرا که شرایط ذوبی‌ها به شدت اضطراری است. مسئولان سازمان لیگ فوتبال به هر نحوی می‌خواهند که بازی فردا انجام شود.

کد خبر 570433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha