جسدی که از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد متعلق به همان دختر ۱۶ ساله است که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود و بعد از بازجویی‌های پلیس مشخص شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.

اعتراف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: قاتل سنگدل بعد از چند ماه مقاومت اعتراف کرد و ماموران پلیس توانستند جسد دختر ۱۶ ساله را بعد از ۱۵ ماه از اعلام مفقود شدنش از داخل باغچه خانه این قاتل پیدا کنند.

سردار علیرضا لطفی افزود: قاتل در مدتی که در بازداشت پلیس بود بارها سعی داشت با دادن نشانی‌های اشتباه ماموران پلیس را سردرگم کند؛ یکبار مدعی شده بود جسد دختر در یکی از شهرهای غربی و بار دیگر گفت جسد در شهرهای شمالی است اما با بررسی‌های پلیس معلوم شد قاتل دروغ می‌گوید.

وی بیان کرد: در نهایت با بررسی‌ کارآگاهان پلیس، قاتل اعتراف کرد جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده و بالاخره جسد دختر نوجوان از داخل باغچه بیرون کشیده شد. طبق تایید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد جسد مربوط به یک دختر ۱۶ ساله بوده که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت پیکر پیداشده همان جسد «شیما»ست.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه قاتل بهلول نام دارد، بیان کرد: وی چند ماه در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار داشت اما در ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد.

انتشار عکس دختری نوجوان به نام «شیما» در فضای مجازی همراه با یک شماره تلفن و مژدگانی ١٠٠ میلیون تومانی بابت پیدا کردنش حدود ۱۵ ماه پیش بسیار دردناک بود؛ گزارش‌های کوتاه و بلند هم درباره وی نوشته شد تا شاید اتفاق خوبی رخ دهد اما بعد از این انتظار به نسبت طولانی، جسد شیما پیدا شد.

کد خبر 570350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha