مجموع نظرات: ۵
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیدا شدن جسد «شیما صباگردی مقدم» بعد از ۱۵ ماه در باغچه خانه قاتل خبر داد. این دختر نوجوان ۱۵ ماه پیش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت و در این ماه‌ها مشخص نبود جسد وی کجا است.

شیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: قاتل که حدوداً ۶۰ سال دارد، پیشتر مدعی شده بود که جسد دختر را در یکی از شهرهای غربی کشور و کنار رود ارس دفن کرده است. ولی با حضور مأموران پلیس ادعای او رد شد. این قاتل مجددا اعلام کرد که جسد در شهرهای شمالی است که باز هم با بررسی‌های پلیسی معلوم شد باز دروغ گفته است.

سردار لطفی گفت: درنهایت با بررسی‌های کارآگاهان پلیس و به‌کارگیری شیوه‌های کشف علمی جرم، این قاتل اعتراف کرد که جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده است.

وی بیان کرد: جسد دختر جوان دقایقی پیش از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و طبق تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد که جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت پیکر شیما است. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بیان گفت: قاتل که بهلول نام دارد، چند ماهی است که دستگیر شده و در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و همان طور که گفتم، ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد اما تا به امروز آدرس دقیقی از محل جسد به پلیس نداده بود.

کد خبر 570314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha