استقلال در میانه میدان خود همچنان به دنبال جایگزین علی کریمی است.

اميد ابراهيمي

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش زیادی کرد تا علی کریمی را حفظ کند. اتفاقی که در نهایت رقم نخورد تا این تیم فرمانده خط میانی خود را در لیگ بیستم از دست بدهد.  با این حال آبی‌ةا تلاش کردند تا جای خالی ستاره فصل قبل خود را خرید چند بازیکن از جمله مهدی پور پر کنند. هر چند محمود فکری تا به اینجای فصل ترکیب متفاوتی برای میانه میدان خود در نظر گرفته و بازیکنانی که در این خط جذب شدند هنوز فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرده‌اند. 

همه این موارد باعث شده تا محمود فکری خلا یک هافبک بازیساز را به شدت در تیم خود احساس کند. موضوعی که باعث شده تا سرمربی استقلال به فکر بازگرداندن امید ابراهیمی از لیگ قطر باشد. بازیکنی که فصل قبل به صورت قرضی در یوپن بلژیک بود اما این فصل دوباره به الاهلی بازگشته است. 

در صورتی که ابراهیمی تمایل به بازگشت به ایران داشته باشد به نظر نمی‌رسد باشگاه قطری مخالفتی با این انتقال داشته باشد. 

ابراهیمی سال‌ها فرمانده خط میانی استقلال بود و بعد از رفتن او یکی دو فصلی طول کشید تا علی کریمی جای خالی او را پر کند. حالا استقلال شاید بیشتر از هر زمانی به هافبک ۳۳ ساله و سابق خود نیاز دارد و پنجره نقل و انتقالاتی زمستان امسال هم شاید یکی از آخرین فرصت های بازگشت امید ابراهیمی به جمع آبی‌ها میتواند باشد. باید دید مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی استقلال در زمستان دوباره آبی‌پوش خواهد شد یا نه.

 برخی رسانه‌ةا  از احتمال بازگشت زودهنگام علی کریمی به استقلال هم گفته‌اند که با توجه به قرارداد سنگین این بازیکن با باشگاه قطری احتمال این انتقال نزدیک به صفر است.

کد خبر 570198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha