رابطه دو بازیکن سابق برزیل و آرژانتین در سال‌های اخیر احترام آمیزتر شده بود.

مارادونا

به گزارش همشهری آنلاین پله اسطوره فوتبال برزیل بعداز هفت روز از مرگ مارادونا با انتشار پستی احساسی ناراحتی خود را از تمام قیاس هایی که در طول عمر دیه گو انجام شده بود اعلام کرد. قیاسهایی که البته گاهی حاشیه ساز هم بود. جایی که وقتی از پله خواسته بودند 100 بازیکن برتر تاریخ را نام ببرد نامی از مارادونا نبرده بود!

با این حال رابطه دو  بازیکن سابق برزیل و آرژانتین در سال های اخیر احترام آمیز تر شده بود. حالا پله با انتشار این متن از ناراحتی خود در  مرگ مارادونا گفته است. 

«مردم زیادی دوست داشتند تا همیشه ما را با هم مقایسه کنند، تو یک نابغه بودی که دنیا را مجذوب خود کرد، یک اسطوره واقعی که توپ به پاهایش چسبیده بود. اما بالاتر از همه، تو برای من همیشه یک دوست بزرگ با قلبی بزرگتر هستی. اگر می‌توانستیم کمتر به قیاس هم بپردازیم و بیشتر از هم تقدیر کنیم، دنیا جای بهتری می‌بود، تو با روش خاص خود به ما یاد دادی که عشق بورزیم اما درگذشت زودهنگام تو این اجازه را به من نداد که این را بگویم، پس برایت می‌نویسم دوستت دارم دیگو. 

بابت تمام دورانی که با هم داشتیم ممنونم، یک روز در بهشت، در یک تیم بازی خواهیم کرد و من در زمین بازی مشتم را بالا می‌برم، نه برای شادی بعد از گل، بخاطر اینکه تو را در آغوش بگیرم

کد خبر 570025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha