مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

شاید شما هم جزو کسانی باشید که حداقل یک بار به درآمد آرایشگران فکر کرده اید. آرایشگری شغلی است که در تمام دنیا درآمد مناسبی دارد. اگر به فکر مهاجرت با مدرک آرایشگری هستید بهتر است اول در مورد گرفتن مدرک بین المللی رشته مورد نظرتان تحقیق کنید.

میکاپ

رشته‌ گریم و میکاپ که از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات مثبت زیادی شده، در حال حاضر یکی از رشته‌های تخصصی آرایشگری است است که در دانشگاه‌ تدریس نمی‌شود. به طور معمول رشته‌ گریم و میکاپ در آموزشگاه ‌های تخصصی و با جدیدترین متد روز دنیا آموزش داده شده و درنهایت مدرک رسمی و معتبر به افراد داده خواهد شد. این رشته‌ی هنری دارای چند زیر مجموعه است که طی برگزاری دوره‌های خاص، به افراد علاقمند آموزش داده می‌شود، اگر شما هم مایلید یک میکاپ آرتیست یا آرایشگر حرفه‌ای با مدرک بین المللی باشید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

با سه رشته اصلی آموزش گریم و میکاپ آشنا شوید!

جالب است بدانید که رشته‌ی تخصصی گریم و میکاپ  در سه بخش اصلی به هنرجویان آموزش داده می شود. به عبارت دیگر این سه بخش پایه و اساس یادگیری رشته های میکاپ است که در ادامه بررسی خواهد شد:

  • آموزش میکاپ:

در دوره آموزش میکاپ هنرجویان در سرفصل های مختلفی مانند: زیرسازی یا کانتور صورت، گریم اعضای مختلف چهره ، آرایش چشم با انواع سایه ها، آرایش روز و شب، آرایش پوست خشک و چرب به شکل عملی مسلط خواهند شد. همچنین در دوره‌ آموزش گریم و میکاپ هنرجویان به صورت تخصصی درباره‌ی شکل هندسی صورت افراد مختلف آگاهی کسب کرده و هر فرد را با توجه به فرم صورت گریم می کنند. هنرجویان در انتهای دوره توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای برای دریافت مدرک، معرفی می شوند.

  • آموزش میکاپ عروس:

یکی از مهم‌ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه ‌های آرایشگری، آموزش میکاپ عروس است. فردی که برای گریم و آرایش روز عروسی خود به شما مراجعه می‌کند، انتظار دارد تا به زیباترین شکل ممکن آراسته شود و در شب عروسی خود بدرخشد. به همین جهت آموزش میکاپ عروس از اهمیت و البته حساسیت بالایی برخوردار است. به طور معمول برای میکاپ عروس از لوازم آرایشی خاص که باکیفیت باشند و مدت طولانی بر روی صورت باقی بمانند استفاده می‌شود. هنرجو در این دوره می‌آموزد که چگونه جای لک، برآمدگی و فرو رفتگی‌های صورت را بپوشاند، تا عروس صورت صاف و زیبایی داشته باشد. در انتهای دوره نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای به هنرجویان داده می شود.

  • آموزش خودآرایی:

آراستگی و زیبا بودن دغدغه‌ی اصلی همه‌ بانوان است؛ چراکه آراسته بودن موجب افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه ارتباطات اجتماعی خوب خواهد شد. افردای که دوره‌ آموزش خودآرایی صورت را گذرانده باشد، بر اصول صحیح آرایش صورت، آرایش چشم، مژه گذاشتن و... برای صورت خودشان مسلط خواهند شد. بعد از دریافت مدرک این دوره می توانید در کنار کار گریم و میکاپ، از طریق آموزش خودآرایی نیز کسب درآمد کنید.

کلاس آموزش میکاپ

آیا مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ در کشورهای خارجی اعتبار دارد؟

سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عضو سازمان جهانی کار (ILO) می باشد. مدارک صادر شده توسط سازمان فنی حرفه ای در ۱۸۶ کشور عضو ILO معتبر است. مدرکی که از فنی و حرفه ‌ای دریافت می کنید، دارای کد ریجستری بین‌المللی می باشد که از سایت سازمان سنجش نیز قابلیت استعلام دارد.

به عنوان مثال مدرک فنی حرفه ای در کشورهای : آمریکا، کانادا، دانمارک، چین، فرانسه، استرالیا، ارمنستان، آرژانتین، آلمان، فنلاند، هلند، اندونزی، ژاپن، ایتالیا و بسیاری از کشورهای دیگر، کاملا معتبر است.

یک آموزشگاه معتبر انتخاب کنید!

برای آنکه خیالتان از بابت اعتبار مدرک و یادگیری حرفه ای گریم و میکاپ راحت باشد، می‌بایست در ابتدای کار یک آموزشگاه مطمئن و معتبر را برای گذراندن دوره انتخاب کنید.

آموزشگاه آرایشگری دترلند یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری است  که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند. دترلند با ارائه مدرک فنی حرفه‌ای به افراد این امکان را می‌دهد که پس از طی دوره بتوانند برای خود در جای جای ایران و حتی کشورهای خارجی سالن زیبایی راه اندازی کنند. آموزشگاه دترلند دوره‌های گریم و میکاپ را به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی حتی در روزهای تعطیل و جمعه ها نیز برگزار می‌کند تا هنرجویان در تمام زمان ها و با بودجه های متفاوت بتوانند در دوره های مورد نظر خود شرکت کنند .

آموزشگاه آرایشگری دترلند در تهران با راه اندازی یک وبسایت رسمی امکان ثبت نام آنلاین را برای بیش از ۳۰ رشته آرایشگری ایجاد کرده است. بنابراین اگر شما هم به آموزش دوره‌های آرایشگری به خصوص دوره های گریم و میکاپ علاقه دارید، با ورود به وبسایت دترلند از شرایط دوره ها آگاه شوید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ تماس بگیرید.

کد خبر 569866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha