مجموع نظرات: ۱۹
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
۱ نفر

طبق جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است.

سربازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، طبق جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین افراد با تحصیلات دکترای حرفه‌ای باید برای صدور کارت معافیت دائم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بپردازند. افراد با تسهیلات کارشناسی ارشد هم برای دریافت کارت همین رقم را باید واریز کنند.

اما هزینه صدور کارت معافیت برای افراد با تحصیلات کارشناسی و فوق دیپلم ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین دیپلمه‌ها برای دریافت کارت ۲۵۰ هزار تومان و افراد زیر دیپلم باید ۲۰۰ هزار تومان بپردازند. این رقم برای مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور هم ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش، درآمد حاصل از هوشمندسازی کارت مشخصات وسایل نقلیه نیز برای هر کارت ۵۰ هزار تومان و صدور و تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت به هوشمند ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر 569762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    24 6
    نه خدمت میرم نه کارتشون میگرم اونا باید به مردم خدمت کنن نه ما خدمت کنیم خدمت بیینم خدمت کنیم خیلی به ما رفاه دادن بریم خدمت خدمت دیوانگی ۲سال به جهنم رفتن میشه رفت ولی حقوق خوب بدن یا قبل رفتن طرف در رفاه باش ادم بگه هر دو جور بمونم در رفاه هستم
  • ... IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    34 3
    داستان این طرح چیه میشه جواب بدی
  • Omid IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    18 19
    سلام وعلیکم دولت عزیز. مسئولین عزیز. خواهشن به فکر حقوق سربازی هم باشید خواهشن
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    13 29
    یعنی با پرداخت این مبالغ دیگه سربازی نمیرن؟؟