موقعیت‌سوزی مهاجم پرسپولیس باعث شد تا هجمه شدید علیه ائ ایجاد شود.

رمضاني

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس دیروز در حالی موفق شد شهر خودرو را با سه گل شکست بدهد که آرمان رمضانی مهاجم این تیم دو موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد تا انتقاداتی از او در فضای مجازی شود. با این حال شدیدترین واکنش نسبت به موقعیت سوزی مهاجم جدید پرسپولیس را طی اتفاقی غیرمنتظره رسانه هواداری این باشگاه انجام داد. 

روزنامه پرسپولیس امروز با تیتر «برد ۱۰ نفره» انتقاد تندی نسبت به بازی آرمان رمضانی داشت. موضوعی که حتی با واکنش برخی از هوادران پرسپولیس هم رو به رو شد و آنها معتقدند اگر چه رمضانی دیروز چند موقعیت گلزنی را از دست داده اما شاید یک بازی فرصت کافی برای انتقادات اینچنینی نباشد.  بازیکنان پرسپولیس هم در راستای حفظ همدلی تیمی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا با انتشار یک استوری مشترک نسبت به انتقاد از رمضانی واکنش نشان داده اند.

 این در حالی است که بعد از بازی دیروز یحیی گل محمدی هم از مهاجم تیمش حمایت کرده است. مهاجمی که دیروز تا زمانی که در زمین بود در بازی این تیم حضور موثری داشت  اما در زدن آخر تمرکز لازم را نداشت. با این همه شاید این از خوش‌شانسی رمضانی بود که در روز خوب پرسپولیس موقعیت‌های مناسب گلزنی را از دست داد. 

کد خبر 569344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha