مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۱ نفر

حتی ورود جدیدترین ابزارهای ارتباطی نظیر دستگاه‌های موبایل و نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های آنلاین هم نتوانستند محبوبیت تلفن‌های ثابت را در میان مردم کم کنند. تلفن همچنان اصلی‌ترین و به نوعی مهم‌ترین وسیله‌ای است که برای برقراری ارتباط، از آن استفاده می‌کنیم.

تلفن پاناسونیک

در این میان تلفن پاناسونیک توانسته است به خوبی جای خود را در منازل و محیط‌های کاری باز کند. به همین دلیل، امروز قصد داریم به معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران بپردازیم.

کاربران تلفن‌های پاناسونیک در تهران بسیار زیاد هستند و همین عامل، سبب شده تا دسترسی به یک نمایندگی معتبر و مجاز این محصولات، از اهمیت زیادی برخوردار باشد. بیایید با هم سری به یکی از همین مراکز بزنیم و خدمات آن را بررسی کنیم. مقصد ما در این سفر، فروشگاه ایده آل گستر است.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران

شرکت ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران و به ویژه در شهر تهران، مشغول خدمات رسانی به مشتریان است. آنچه که سبب می‌شود ایده آل گستر، از سایر نمایندگی‌های پاناسونیک متمایز شود، انجام خدمات صادقانه در تمام طول فعالیت خود و رعایت تمام و کمال حقوق مشتریان است.

دستگاه‌های تلفن ثابت به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدات مخابراتی شرکت پاناسونیک در ایران طرفداران زیادی دارند. از همین رو، فروشگاه ایده آل گستر، تمامی مدل‌های متنوع این دستگاه‌ها را به صورت اورجینال و با کیفیت اصل پاناسونیک، به مشتریان عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که این تلفن‌ها و سایر محصولاتی که در ایده آل گستر عرضه می‌شوند، همگی همراه با یک گارانتی معتبر ۱۲ ماهه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

بنابراین اگر به دنبال یک تلفن پاناسونیک هستید، ما به شما فروشگاه ایده آل گستر را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا از اورجینال بودن محصولات، خدمات پس از فروش و قیمت‌های این شرکت به صورت کامل مطمئن هستیم.

حال بیاید با انواع تلفن‌های پاناسونیک بیشتر آشنا شویم:

انواع تلفن‌های پاناسونیک

شرکت بزرگ و خوشنام پاناسونیک، تلفن‌های خود را در انواع مدل‌ها و کاربردهای مختلف طراحی و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. در زیر به این مدل‌ها بیشتر می‌پردازیم.

در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توان تلفن‌های ثابت پاناسونیک را در دو دسته تلفن‌های خانگی و تلفن‌های اداری تقسیم‌بندی کنیم.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک

این تلفن‌ها همانگونه که از اسمشان نیز مشخص است، برای استفاده در منازل طراحی شده‌اند. از آنجایی که در حال حاضر، تمامی خطوطی که مخابرات در اختیار خانه‌ها قرار می‌دهد، از نوع معمولی یا آنالوگ هستند، بنابراین تلفن‌های خانگی نیز همگی در دسته تلفن‌های آنالوگ قرار می‌گیرند.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک

این تلفن‌ها با استفاده از سیم تلفن، به خط مخابرات متصل شده و صدا را به صورت امواج آنالوگ منتقل می‌کنند.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک به دو دسته تلفن رومیزی و تلفن بیسیم تقسیم می‌شوند:

تلفن رومیزی پاناسونیک: این تلفن‌ها اولین و قدیمی‌ترین نسل از دستگاه‌های تلفن محسوب می‌شوند و همچنان نیز کاربرد خود را حفظ کرده‌اند. یک تلفن رومیزی مستقیما و به وسیله سیم به پریز وصل می‌شود و امکان جابه‌جایی و حرکت ندارد.

تلفن بیسیم پاناسونیک: نسل جدید تلفن‌های خانگی پاناسونیک به شمار می‌روند که در سالیان اخیر، از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار شده‌اند. این تلفن‌ها از دو بخش دستگاه پایه و گوشی بیسیم تشکیل می‌شوند. دستگاه پایه به پریز مخابرات وصل شده و گوشی بیسیم نیز در یک محدوده مشخص (که برد تلفن بیسیم نامیده می‌شود با دستگاه بیس ارتباط برقرار می‌کند)

این تلفن‌ها علاوه بر قابل جابه‌جایی بودن، امکانات دیگری از قبیل منشی تلفنی، لیست سیاه، روم مانیتورینگ، ارسال و دریافت اس ام اس و ... را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهند. (برخورداری از یک یا چند مورد از قابلیت‌های یاد شده، بستگی به مدل تلفن بیسیم دارد)

تلفن‌های اداری پاناسونیک

کاربرد این تلفن‌ها مشخص است: برای محیط‌های کاری از قبیل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری طراحی شده‌اند. از آنجایی که در این مراکز، معمولا یک دستگاه سانترال برای مدیریت خطوط شهری تلفن نصب می‌شود، این تلفن‌ها فقط می‌توانند با همان دستگاه سانترال کار کنند. به عبارتی دیگر، تلفن‌های اداری قابلیت وصل شدن مستقیم به خطوط آنالوگ مخابرات را ندارند.

تلفن‌های اداری پاناسونیک

تلفن‌های اداری به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

تلفن‌های هایبرید پاناسونیک: این تلفن‌ها برای اتصال به دستگاه سانترال از دو رشته سیم استفاده می‌کنند و به خروجی هایبرید دستگاه‌های سانترال وصل می‌شوند.

تلفن‌های دیجیتال پاناسونیک: این دستگاه‌ها با استفاده از یک رشته سیم به خروجی دیجیتال دستگاه سانترال وصل می‌شوند و از نظر ظاهری و کاربرد، تفاوت چندانی با تلفن‌های هایبرید ندارند.

تلفن‌های تحت شبکه پاناسونیک: این مدل‌ها نسل جدید تلفن‌های اداری پاناسونیک محسوب می‌شوند. یک تلفن آی پی در کنار دستگاه‌های سانترال تحت شبکه پاناسونیک کار می‌کند و از طریق IP به سرور اصلی وصل می‌شود.

این تلفن‌ها صدا را از طریق کابل‌های شبکه و به صورت داده‌های کامپیوتری (صفر و یک) منتقل می‌کنند.

خدمات یک نمایندگی تلفن پاناسونیک

مشتریان چه انتظاری از یک نمایندگی تلفن پاناسونیک دارند؟ طبیعتا اولین خواسته آن‌ها، ارائه تلفن ‌های اورجینال و باکیفیت است. شایان ذکر است که تمامی تلفن‌های پاناسونیک که در فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی مجاز و معتبر تلفن پاناسونیک در تهران به مشتریان عرضه می‌شوند، کاملا اورجینال بوده و خیال شما از این نظر به صورت کامل راحت خواهد بود.

ارائه خدمات پس از فروش مناسب، دیگر توقع مشتریان از یک نمایندگی معتبر است. مواردی از قبیل گارانتی و تعمیرات محصولات، در دسته مهم‌ترین خدمات پس از فروش یک نمایندگی قرار می‌گیرند. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، کلیه تلفن‌های پاناسونیک در ایده آل گستر، همراه با یک گارانتی معتبر و ۱۲ ماهه عرضه می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران

در صورتی که تلفن پاناسونیک شما دچار خرابی و اختلال شده است، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با واحد تعمیرات ایده آل گستر در ارتباط باشید. استفاده از قطعات اورجینال در طول تعمیرات و همچنین وجود متخصصین باتجربه در این واحد سبب می‌شود، به راحتی و با اطمینان خاطر، تلفن پاناسونیک خود را برای تعمیرات به ایده آل گستر ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن، آن را دوباره تحویل بگیرید.

سرویس رایگان تعیمرات ایده آل گستر: ساکنین عزیز مناطق ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ از شهر تهران می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به آدرس www.idehal.org در بخش تعیمرات، آدرس خود را ثبت کرده و درخواست تعمیرات تلفن پاناسونیک خود را مطرح کنند.

نمایندگان ایده آل گستر در اولین فرصت به آن‌ها را مراجعه کرده و تلفن پاناسونیک را بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای تحویل گرفته و بعد از انجام تعمیرات، آن را به صورت رایگان، در درب منزل به مشتری تحویل می‌دهند.

به این ترتیب، این افراد هیچ مبلغی بابت ارسال و دریافت تلفن تعمیراتی خود پرداخت نمی‌کنند و تنها هزینه تعمیرات از آن‌ها دریافت خواهد شد.

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان یک نمایندگی خرید تلفن به صورت اینترنتی پرداخته شد. امیدواریم با مراجعه به این فروشگاه، علاوه بر خرید محصولات اورجینال و باکیفیت، از خدمات پس از فروش آن نیز برخوردار شوید.

ضمن اینکه شما عزیزان می‌توانید تمامی سوالات خود را در ارتباط با تلفن پاناسونیک، از طریق شماره تماس ۸۱۰۱۰ و از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با کارشناسان و پشتیبان‌های فروش ایده آل گستر مطرح کنید.

 

کد خبر 569343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha