سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازی فردا تاکتیک‌های خوبی را در نظر گرفتیم و اگر اشتباهی نداشته باشیم می توانیم برنده بازی باشیم.

تارتار

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: در ابتدا شهادت آقای فخری زاده را تسلیت می گویم، دنیا از این اتفاق متاثر است.

وی افزود: بازی بازی سنگینی است و استقلال تیمی است که مدعی اصلی قهرمانی است. در این ۲-۳ هفته این تیم نتایج خوبی گرفته اما جوانان ما کوه انگیزه هستند به خصوص مقابل تیم های بزرگ. البته امیدوارم به خاطر بارندگی زمین بازی کیفیت خوبی داشته باشد و شاهد سابقه خوبی از دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای تساوی بازی می کند یا ۳ امتیاز عنوان کرد: تفکرات من در این ۱۲-۱۳ سال به شکلی بوده که در همه بازی ها به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم البته با استراتژی های خاصی که در نظر می گیریم. برای بازی فردا هم تاکتیک های خوبی داریم هر چند شرایط آب و هوایی خیلی اجازه تمرین به ما نداد ولی روز گذشته در چمن مصنوعی تمرین کردیم که جا دارد از این بابت از باشگاه تشکر کنم. تاکتیک های خوبی را در نظر گرفتیم و اگر اشتباهی نداشته باشیم می توانیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص اینکه استعفایش از پیکان اهرمی برای فشار به باشگاه برای خواسته هایش بود یا خیر گفت: آن قضیه تمام شده و در حال حاضر من سرمربی پیکان هستم. اگر در مورد بازی فردا سوالی هست می توانم پاسخ بدهم.

تارتار در خصوص اعتراض استقلال به بازی در زمین شرایط شهرقدس گفت: من امیدوارم شرایط زمین مساعد باشد چون واقعا اگر زمین مثل وضعیت بازی با شهرخودرو باشد اصلا نمی شود بازی را برگزار کرد. امیدوارم مسئولان زمین فکری کرده باشند چون این حجم از آب را به شکلی از زمین خارج کنند که مشکلی برای چمن به وجود نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شایعه مذاکره تراکتور با وی عنوان کرد: همانطور که گفتم من مربی پیکان هستم و در مورد بازی فردا اگر سوالی دارید در خدمت هستم.

وی با اشاره به وضعیت برخی از  تیم های لیگ برتری عنوان کرد: در ابتدای فصل اتفاقاتی رخ داده که حتی محمود فکری دوست خوب من محروم شده است. من «محمود» را می شناسم. فکری با من همکلاس در کلاس های مربیگری بوده است. او اصلا آدمی نیست که از این مدل حرفها  و الفاظ بزند ولی حتما اتفاقاتی در بازی افتاده که به نقطه جوش رسیده است. امیدوارم اگر امکان دارد محرومیت فکری را برای بازی فردا ببخشند.

تارتار تصریح کرد: روی صحبتم با کمیته اخلاق و انضباطی است. برخی مربیان، تاکید می کنم برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می زنند. اینکه روی نیمکت حریف یا داور تمرکز کنیم و به هر کدام از همکارانمان یک وظیفه بدهیم که هر هفته یکی اخراج شود که ما منفعت ببریم برای فوتبالمان خوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: شما اگر مارادونا و اسطوره دنیا هم باشید اسیر خاک می شوید پس بهتر است نامی نیک از ما بماند. امیدوارم کمیته اخلاق روی نیمکت ها بررسی لازم را انجام دهد تا این روش حربه و حیله نشود تا برخی  مربیان که بخواهند سود ببرند. داوران ما هم مظلوم هستند و حقوق آنها به هیچ وجه با کاری که انجام می دهند مطابقت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: به داوران می گویم اگر نیمکتی شلوغ کرد که آنها مجبور به دادن کارت زرد و قرمز شدند، چون ما ایرانی هستیم و همیشه دوست داریم بلافاصله جبران کنیم، دلیل نمی شود در ادامه به سود آن تیم سوت بزنیم. اگر بازیکنی یا مربی اخطار گرفته حتما حقش بوده پس لطفا داوران عزیز در ادامه حواسشان به سوت های بعدی باشد.

تارتار یادآور شد: من به سلامت داورانمان ایمان دارم و دیدییم که به حق گروه داوری پنالتی ما با ذوب آهن را برگرداندند ولی من از آنها می خواهم با نیمکت های شلوغ برخورد قاطع کنند. ما باید احترام نیمکت مقابل و داور و بازیکنان حریف را داشته باشیم و سعی کنیم بازی جوانمردانه انجام بدهیم.

وی در خصوص مصدومیت دیاباته گفت: نمی دانم چه حکمتی است که دیاباته هر وقت به تیم ما می خورد یا در بازی یا بیرون از زمین مصدوم می شود ولی ما این موضوع را به فال نیک می گیریم. این بازیکن از خارجی های خوب فوتبال ایران است.

کد خبر 569104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha