وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در حالی که بر اساس اعلام برخی منابع، مدارکی به دست آمده است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ترورشهید محسن فخری زاده دست دارد مدعی شد که بنیامین نتانیاهو در سخنان اخیر خود اشاره ای به دخالت این رژیم در ترور شهید محسن فخری زاده نکرده است.

اسرائيل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، الی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی داخلی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژِیم صهیونیستی در سخنان اخیر خود درباره دستاوردهایش اشاره ای به دخالت در ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی نکرده است.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، کوهن افزود: وی در حال اشاره به گفت‌وگوهایش با کشورهایی بوده که پیشتر اسرائیل با آن‌ها رابطه نداشته است.

وی در ادامه اظهارات وقیحانه خود گفت: حذف محسن فخری زاده از جهان  به خاورمیانه و تمام دنیا کمک کرده است. هرکسی که در ساخت سلاح هسته ای نقش فعال داشته باشد، باید از بین برود.

این ادعاها در حالی است که یک مقام صهیونیستی روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز درباره ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در حوزه دفاعی و هسته ای اذعان کرد که رژیم صهیونیستی پشت این اقدام جنایتکارانه قرار داشته است.

وی که بنابر گزارش نیویورک تایمز سال ها پیگیر پرونده شهید فخری زاده برای اسرائیل بوده است، گفت: جهان باید برای ترور محسن فخری زاده ممنون اسرائیل باشد.

این مقام صهیونیستی همچینن گفت: ما به انجام اقدامات لازم علیه برنامه هسته ای ایران ادامه خواهیم داد.

بخش عربی شبکه العالم نیز امروز (دوشنبه) به نقل از منبع آگاه اعلام کرد: مدارکی به دست آمده است که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در ترور محسن فخری زاده دست دارد.

این منبع افزود: رژیم صهیونیستی عناصر معاند ضد انقلاب اسلامی ایران را برای انجام این عملیات به کار گرفت.

این منبع همچنین تاکید کرده است که سلاح مورد استفاده در عملیات ترور دانشمند هسته ای ایران ساخت اسرائیل بوده است و از طریق ماهوارهای کنترل می شد.

کد خبر 569076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha