بازار سهام امروز دوشنبه ۱۰ آذرماه را در ادامه روند صعودی روزهای گذشته با رشد آغاز کرد و شاخص کل با ۳۴ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۶ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۸۰۱ واحد افزایش به رقم ۴۱۶ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۱۴۹ هزار معامله به ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۰۲ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۲۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۶۲ هزار و ۹۰۹ معامله انجام داده‌اند که ۳۶ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون،  پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 569009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha