همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور به مناسبت برگزاری یادواره سردار شهید حاج احمد متوسلیان و یارانش پیامی ارسال کرد

 محمود احمدی نژاد در این پیام هر شهید را چراغ و علامتی در راه، معیار و میزان، و راه شهدا را مسیر اخلاص، فداکاری، عشق و خدمت به مردم وارزشها دانسته است.
متن این پیام به این شرح است:

سخن گفتن از شهیدان، سخن گفتن از کسانی که در عالیترین مراتب انسانی و در جوار حضرت حق حضور دارند. (عندربهم) روزی می‌خورند و شاید به لحاظ آزاد بودن از قفس زمان و مکان تمام آفرینش در نزد آنان حاضر است.

احتمالا (الی ربها ناظره) به همین توجه می‌دهد که وقتی به پروردگارشان نظاره می کنند ، به حقیقت وجود نظاره می کنند که تمام عالم هستی سایه ای از آن حقیقت است . بنابر این وقتی به حقیقت وجود نگاه می کنند به طریق اولی به سایه و تجلی آن که تمام وجود است نظارت می‌کنند.

شهیدان بزرگوار علاوه بر اینکه ستارگان عالم معنا هستند ستارگان عالم ما نیز هستند .
هر شهیدی چراغی و علامتی است که راه را نشان می دهد . شهیدان معیار و میزان هستند ، اگر بخواهیم بدانیم که آیا در مسیر صحیح هستیم یا خیر ، باید ببینیم آیا در مسیر شهیدان که مسیر اخلاص و فداکاری و عشق و خدمت به مردم و ارزش ها است قرار داریم یا خیر ؟ آیا حاضریم به خاطر خدا از منافع شخصی و گروهی خود بگذریم ؟ آیا آماده سربازی در راه تحقق حاکمیت جهانی حضرت ولی عصر (عج) هستیم ؟ آیا شیطان و امیال شیطانی اسیر دست ماست یا به خاطر متاع دنیا حاضریم ایمان خود و همه کرامت های انسانی را زیر پا بگذاریم ؟

شهیدان پرچم مبارزه با ستم و ظلم، پرچم مقاومت و ایستادگی و رسواکننده ستمگران و ظالمان و الگوی تمام نمای حقیقت هستند و کسانی که در برابر شهیدان و راه آنان قرار دارند الگوی تمام نمای شیاطین و ستمگران و منحرفان هستند.

دلاور مظلوم متوسلیان سرافراز و همسنگران و همرزمان او تمام قد در برابر شقی ترین دشمنان بشریت ایستادند و آنانرا رسوا کردند. بلی آنان معیارند. هر که با آنان باشد پیروز و در مسیر حق است و هر که در برابر آنان بایستد از طایفه شیاطین خواهد بود.
متوسلیان و یارانش طلایه دار نور و روشنایی و رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان او تجسم ضلالت و گمراهی و سقوط به قعر پستی هستند.

آنان که به خیال خام خود اراده کرده بودند با بکارگیری همه دنیای خود نور برآمده از دو کوهه را خاموش کنند امروز در کمال یاس و سرخوردگی شاهد درخشش صدها خورشید درخشان از افق بلند دو کوهه و اندیشه الهی دو کوهه نشینان هستند.

ملت عزیز ایران مفتخر است که صدها هزار شهید تقدیم راه حق و حقیقت کرده است و امروز پرچم شهیدان را در دست دارد. ملت عزیز ایران راه شهیدان را راه نور و روشنایی و کمال و تعالی می داند و تا ابد آنرا حفظ خواهد کرد و صد البته در کمین طواغیت و ظالمان نشسته است و اراده خدا را بر آنان جاری خواهد کرد.

درود و سلام خدا بر شهیدان و خانواده‌های بزرگوار آنان از صدر اسلام تا انقلاب و جنگ تحمیلی و شهیدان لبنان و فلسطین.

اینجانب ضمن عرض تبریک به خانواده های این شهیدان بزرگوار از همه بانیان این جلسه و همه کسانیکه تلاش می‌کنند یاد و راه شهیدان به نسل‌های امروز و فردا عرضه شود تشکر و قدردانی می‌کنم. پیروز و موفق باشید.

کد خبر 56900

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز