دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به تشریح جزئیات حادثه پتروشیمی و چرایی صدای انفجار در جنوب این شهر پرداخت.

آتش‌نشانی - سنندج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سهیل فضل‌وزیری منشأ نور و صدای انفجار در این شهر را ناشی از انجام سیستم تریپ پتروشیمی خواند و اظهار کرد: دقایقی پیش در حاشیه جنوبی سنندج و در محوطه پتروشیمی کردستان نور شدیدی توسط شهروندان مشاهده شد و این نور همراه با صدای مهیبی بود.

وی افزود: در صنعت پتروشیمی گاهی اوقات برای تخلیه گاز محبوس در لوله‌ها اقدام به آتش‌زدن و خارج کردن آن کرده که اگر نقصی در سنسور یا سیستم به‌وجود بیاید، منبع قطع و گاز وارد در چرخه از طریق سوپاپ‌ها به بیرون زده و منجر به صداهای‌ مهیبی می‌شود، کمااینکه ابن اتفاق قبلا هم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: صدا و نور این سیستم تریپ این‌بار ملموس‌تر از قبلا بوده و شهروندان حساس شده در حالی‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فضل‌وزیری با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود، تاکید کرد: از شهروندان سنندجی انتظار می‌رود به شایعات دروغین رسانه‌های ضدانقلاب توجهی نکنند.

صالح زندی، معاون عملیات آتش‌نشانی سنندج نیز دراین‌باره گفت: هیچ خسارت ناشی از انفجار صورت گرفته در پتروشیمی کردستان وارد نشده است.

کد خبر 568930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha