جمعی از مردم و دانشجویان دانشگاه‌های تهران در محکومیت ترور شهید فخری زاده مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع مجلس

به گزارش  همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، جمعی از مردم و دانشجویان دانشگاههای تهران عصر امروز ( شنبه ۸ آذر ماه ۱۳۹۹ ) در محکومیت ترور شهید فخری زاده مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع، با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، « آماده شهادتیم» و ... اقدام جنایتکارانه دشمنان در ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند.

تجمع کنندگان همچنین با دست داشتن دست نوشته‌های نسبت به انفعال برخی مسئولان در مقابل دشمنان کشورمان انتقاد کرده و از مسئولان امنیتی و نیروهای مسلح خواستند تا پاسخی قاطع به ترور شهید فخری زاده داده شود.

 دانشجویان انقلابی در این تجمع ضمن مطالبه انتقام سخت از عاملان ترور  شهید فخری زاده با سر دادن شعارهایی خواستار توقف کامل بازرسی های آژانس بین المللی اتمی شدند.

تجمع کنندگان همچنین از مسئولان خواستند تا هرچه سریع تر بازرسان آژانس بین المللی اتمی را از کشور اخراج کنند.

درخواست از سردار سلامی برای گرفتن انتقام از عاملان ترور شهید فخری‌زاده

محمدپور دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست تا انتقام سختی را از عاملان ترور شهید فخری‌زاده بگیرد.

حضور تعدادی از نمایندگان مجلس در تجمع دانشجویان 

سید نظام الدین موسوی،  ابوالفضل عمویی، روح الله ایزدخواه و تعدادی دیگری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در تجمع دانشجویان شرکت کرده و طی سخنانی ترور بزدلانه شهید فخری زاده را محکوم کردند.

سید نظام‌الدین موسوی در تجمع مقابل مجلس گفت: در شرایطی که دانشمند بزرگ هسته ای و دفاعی ما به شهادت رسیده، عده ای تلاش  می کردند عنوان هسته ای را از روی این دانشمند حذف کنند با این هدف که به خیال شان به مذاکره هسته ای خدشه ای وارد نشود! و عده ای از نمایندگان مجلس بودند که متوجه این مسئله شدند و در مقابل این موضوع ایستادند و خوشبختانه مقام معظم رهبری هم امروز بر اساس واقعیت از شهید فخری زاده به عنوان دانشمند هسته ای یاد کردند.

وی افزود: مجلس اختیار دارد و باید ما هم در حد توان خومان و براساس این اختیارات با این ترورها و اقدامات ددمنشانه ای که توسط آمریکا و اذناب منطقه ای اش انجام می شود، مقابله کنیم.  
 

کد خبر 568566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha