مصطفی نوده، عکاس خوش‌ذوق گیلانی موفق به کسب نشان افتخار جشنواره معتبر جهانی ND AWARDS ۲۰۲۰ لندن برای دو عکس فکر پریشان و مسیر در ۲ بخش خیابانی و مفهومی شد.

عکس برگزیده جشنواره لندن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم مصفا مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: چندی پیش نیز مقاله و آثار برگزیده این عکاس مینیمالیست گیلانی در یک مجله ایتالیایی منتشر شد. فکر پریشان اثری از نوده، عکاس رودباری است که از میان ۳۱۶۲ عکاس، وی را در جمع ۱۰ عکاس برتر جشنواره فاین آرت روسیه قرار داده بود.

مصطفی نوده هم با بیان اینکه این تصویر عکس یک کشاورز گیلانی است که در عمارلو رودبار ثبت شده افزود: همین عکس در مسابقه لنزکالچر آمریکا نیز به فینال رسید و چندی پیش در نمایشگاه گروهی به یاد عباس کیارستمی در تورنتو کانادا به نمایش درآمد.

وی اظهار کرد: در جشنواره بین المللی «فاین آرت» روسیه سه هزار و ۱۶۲ عکاس از ۱۰۵ کشور جهان شرکت کرده بودند. همچنین، عکسی با عنوان مسیر اخیرا روی جلد کتاب جشنواره بین المللی ۳۵ Awards در روسیه قرار گرفته بود.

مصطفی نوده متولد سال ۱۳۵۹ است و عکاسی حرفه ای را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده و از سال ۹۵ در جشنواره های خارجی شرکت کرده و تاکنون موفق به دریافت چند جایزه و موفقیت بین المللی شده است. نوده عضو انجمن عکاسان ایران ، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP و عضو باشگاه عکاسان جوان است.

کد خبر 568438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha