برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری از ترور محسن فخری زاده از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور خبر می‌دهند درحالی که بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرده است همه دانشمندان هسته‌ای کشور در سلامت کامل هستند و حادثه‌ای رخ نداده است.

محسن فخری زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبرگزاری صدا و سیما، تسنیم، باشگاه خبرنگاران و رجانیوز نوشتند: ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد.

باشگاه خبرنگاران در تکمیل این خبر نوشته است: برخی منابع خبری اعلام کردند ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد.

 به گفته این منابع متاسفانه تلاش‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است. گفته می شوند دانشمند به شهادت رسیده محسن فخری زاده  است که یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.

او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.
 
رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

در حالی این رسانه‌ها خبر از ترور این دانشمند هسته‌ای داده‌اند که ایسنا به نقل از بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران نوشته است همه دانمشندان هسته‌ای ایران در سلامت کامل به سر می برند. این مطلب را اینجا بخوانید.

کد خبر 568242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha